yepp

Då har jag ätit middag med familjen och min lilla kusin Liza.



Nu ska jag bara softa och lyssna på musik ett litet tag innan jag går och lägger mig.
Imorgon är det som sagt sista dagen i skolan, fast vi ska inte vara i skolan vi ska åka till odenplan för att spela laserdome ! haha ska skjuta alla och samla ihop mest poeng. Jag är bäst på laserdome, jag ska sova bra i natt och komma dit med svarta kläder så ingen ser mig i mörkret, ska klä mig värre än en emo, ne skoja, fett torr haha.



Ne men nu ska jag sitta och lyssna på musik, checkar in lite senare innan jag lägger mig,

<3

Kommentarer
» Melina

kul, vi var där idag :)

2009-06-10 // 00:03:13
URL: http://mellu.blogg.se/
» den utvalde

hej jag vill ha hjälp från dig.

jag har kmt ut från "garderoben" men på ett hel annat sätt, jag tala om självmord, och skulle vilja ha din och alla andras åsikter på den saken, jag behöver så många åsikter som möjligt att driva den här kampanjen

så kolla förbi min blogg :)

kkuungg.blogg.se

2009-06-11 // 22:11:55
URL: http://kkuungg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback