Bråttooom !

Shooo allihoppaa har fett bråttom till Necher nu, ska dit me Nebben o Tumme, vi ska klippa oss... Eller jag ska inte riktigt klippa mig ska bara fixa min frohawk och kanske färga den blond haha. 
Ni kommer att få se hur det blir, jag tar kort före och efter ;)
Btw, alla som vill klippa sig det är bara att hojta till så säger jag till Necher, han är tuung på att klippa, spelar inte någon roll om du är vit eller mörk han kan klippa alla typer av hår.. ;)

Checkar in senare,  OneLove !


Kommentarer
» m

OMG?! BLOOOOOND driver du eller?

2009-05-31 // 18:03:24
» sofia

Hej bryan:D

din blogg är nice:)

finns inte så många killar som du som bloggar om dom inte är typ bögar. :)

men nice ju:D

ska jag göra reklam för din ?

eller det kanske du gör så bra själv haha:D

ciaaao

2009-05-31 // 18:35:24
» sofia

kolla gärna in min blogg

2009-05-31 // 18:36:09
URL: http://sofiahamnell.blogg.se/
» Anonym

nej du får inte färga håret blont bryan!

2009-05-31 // 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback