Dagens Låt !

Heeey alla läsare ! ( Om jag nu har några ) ? haha :P
Ne men jag har en tung nyhet, det handlar om musik.



Som ni ser så heter det här inlägget Dagens Låt och vad menar du med det ? undrar ni då.
Från och med idag, ska jag varje dag lägga upp en musik video från youtube på min blogg, men det ska inte vara vilken musik video som helst utan det ska vara en tung musik video.
Som sagt varje dag kommer jag lägga upp en musik video från youtube, så glöm inte kommentera om ni tycker den är bra eller dålig..

Dagens Låt Idag är: Huey ft Trey Songz - No Make Up
Ni förstår väl redan vad låten handlar om när ni läser titeln till låten...
Inget smink... Hon ser så bra ut, hon behöver inget smink!! Juste Kissies tänk på det, du behöver inte så mycket målarfärg :D haha njut av låten,
checkar in lite senare, PEEEEACE ! Kärlek o Respekt !!



Kommentarer
» Anonym

den låten passar perfekt till alla som överdriver med smink !

fin blogg

2009-05-28 // 17:42:59
» Nadia

hahah kissies borde höra den här låten

2009-05-29 // 00:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback