Dagens Låt

Dagens Låt idag blir FLO RIDA's nya med Wynter, någon ny artist som jag aldrig har hört talats om tidigare... Men det spelar ingen roll alls eftersom den här låten är tung, efter att jag hört den ett fler tal gånger så går jag nu runt och sjunger refrängen till låten hela tiden haha.. Jag undrar verkligen när Flo Rida tänker spela in en music video utan solbrillor, jag menar helt allvar asåå jag tror faktiskt inte jag har sätt honom utan solbrillor. 
Hur som helst, Flo Rida ft Wynter - Suger, en riktig sommar låt,
och glöm inte !.. du såg videon här först, inte på MTV eller ZTV haha.
Checkar in lite senare. Peaace, Kärlek o Respekt !!


Kommentarer
» Anonym

den var härlig :)

2009-05-29 // 15:45:19
» Anonym

det går inte kolla på den...

2009-06-16 // 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback