En dag på stan.

Idag har jag vart i stan hela dagen, dagen börjar med att jag stressar för att hinna med bussen och missar den.
I stan så träffade jag på brorsan Adrian haha, jag köpte ett par jeans och en fin fin tröja. När jag skulle betala för jeansen så var det världens finaste tjej som stod i kassan, vi började prata medans jag betalade men vi kunde inte prata så mycket eftersom det var folk i led, men nästa gång vi drar dit så haffar vi henne, eller hur Nebio ? haha ;) Ne men det var en skön dag, vi stannade vid kungs grillen för att äta och snacka om skit sen så var det väl inte så mycket...
Vi softade i stan helt enkelt och njöt av solen + alla fina tjejer :)






Har klippt mig..ska spara till en frohawk, igen :)







Kommentarer
» Anonym

Vad söt din kompis är:D hihi

2009-05-31 // 22:32:56
» Beatrice

Hot boys ;)<3

2010-03-13 // 17:40:11
URL: http://bewlich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback