Klippningen klar.

På väg till salongen




Det var så varmt att jag var tvungen att ta av mig t-shirten haha





Tumme


 
Framme vid salongen.

Alla vi tre bestämde oss för att klippa oss likadant, vi viste inte riktigt hur vi ville ha det men vi kom överens att alla vi skulle ha någon typ frohawk, Necher diggade idén och klippte oss..

                     


          Tumme klippte sig först och det blev riktigt nice, duktigt Necher :P





Så var det färdigt, inte direkt blont utan lite mer guld aktigt, vad tycks ? haha




Nebben blev fett glad, första gången han har en frohawk ;)




Stäng dags, all kredd till Necher, Tack brolle.
Glöm inte, ska ni klippa er så dra till Salong Adrian i Rotebro :)



Kommentarer
» Anonym

usch färga tbx

2009-05-31 // 23:27:48
» Anonym

coolt hahah

2009-05-31 // 23:49:39
» jeppe

nebiyu är skit söt :$

2009-06-01 // 00:22:16
» Anonym

sluta vara så självkär B. Det gör dig till en fulare kille än vad du redan är. du är sjukt överskattad.

2009-06-01 // 01:05:08
» E

DU är bara hatare ..

och om man inte älskar sig själv hur FAN ska man älska nån annan?



Id you aint got no haters you aint doing nothing..

2009-06-01 // 02:04:01
» Anonym

Haha du borde ha som du hade innan.

2009-06-01 // 21:58:30
» Sveriges befolkning

shuuuuuuuuuuuuue!!!!!!!!!!!!!!!!

jag tycker du är en väldigt väldigt ovanlig kille... hehehe min mamma är mer man än vad du är! Du förstör den kvinnliga femenismen, du får oss att framstå som män i detta samhälle. Jag förstår inte varför du bara inte går in på HM och köper en rosa bh så det passar mer in i din karaktär din jävla smygbög...

Jag vet varför du la upp den dära videon på killen som dansar i röda kalsonger, du har säkert ett par såna också och dansar för dig själv i spegeln och för dina pojkvänner. Och lyxrunkar till honom också. wooooooooooow när man tänker på det alltså det är feeeeeeeett osexigt Jag försår inte varför du inte bara säger rakt ut att du vill rövknulla din lärare Peter. Jag har kameror i ditt rum och ser varje dag vad du sysslar med! (jag vet att du gillar djurporr) hehehehehhe.

tro inte att du är så jävla snygg heller omg vetu hur du ser ut alltså du ser ut som en gris din näsa i luften, ta ner den innan jag sparkar sönder den. Jag har sett dig i Kista när du prostutierar dig inför alla män. du försökte en gång på min pappa hörde att du fick stryk din äckliga köttskalle...

i alla fall ha en bra dag, ska jag ha iaf heheh hejdå

2009-06-16 // 00:46:57
» Anonym

skojar människan? fan vad läskig haha

2009-07-20 // 16:15:49
» ღ ssshoakan

ouufff ;$ så snygg du är ! Damn , har aldrig sett en snyggare , sväär :)

2009-08-03 // 02:51:50
» Anonym

TUNG frilla ;) skaffa så igen!

2010-02-10 // 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback