Rihanna <3 Drake ?

Chris Brown & Rihanna... Vilket par... båda unga med en grym framtid framför sig men så hände det ingen trodde var sant. Breezy misshandlade henne.. Den historian har alla hört så jag behöver inte skriva något om det.. Som jag har hört så har de gått skilda vägar, Rihanna dejtar rappen Drake ( tung låt http://www.youtube.com/watch?v=Z0n15jYMhbU ). Jag tror faktiskt det kommer bli nått mellan dom men det som chockar mig mest är Rihannas Naken bilder... Ni har väl sätt dom ? hon har spårat ur totalt asså.. Jag som diggade henne fett när hon hade långt hår o grejjer sen klippte hon sig och fick ett stort minus på kanten haha.. men nu.. efter dom här bildernaa... det går inte gilla henne mer asså.. en riktig hoeee..
God girl gone bäääd..

Rihannas Bilder


Tung låt av Drake.

www.youtube.com/MulattoBee

Kommentarer
» nathalie

att rihanna gjorde slut med chris brown är utan tvekan bra gjort av henne. Chris brown är jätte söt men vet man inte hur man behandlar en kvinna så får man skylla sig själv. dåligt gjort av henne att ta sånna bilder! vem är drake ?

2009-05-27 // 15:18:08
» Anonym

meeeen hallå ?

bara för att hon tagit några privata bilder som någon jävel spridit ut till allmänheten så är hon en hoe ? smart tänkt där pysen

2009-05-27 // 19:07:05
» Daniella

till meeen hallåå !

hon är ju en hoe när hon tar sånna bilder..

har du tagit naken bilder på dig själv ?

tänk på att på videon så ser man inte de privata delarna för att nån har målat över men jag har sätt det helt orginella bilderna utan det råsa som är i vägen. så ja, hon är väl en hoe på sätt o vis

2009-05-27 // 19:22:18
» Anonym

till Daniella

hahahhah ja det har jag, och jag känner många som gjort likadant, och tro mig varken jag eller de jag känner är hoes. att man trivs i sin kropp och därav fottar den har fan inget att göra att man är en hoe, det var det dummaste jag hört. en hoe är en kvinna, en prostituerad, som tar betalt för sex. jag ser några naken bilder, du ser en kvinna som tar betalt för sex eller vadå ? jag förstår inte riktigt ditt syfte bruden. du säger "hon är ju en hoe när hon tar sånna bilder.." kom igen DU KÄNNER HENNE INTE. vad är ditt problem ? sen "hon är väl en hoe på sätt o vis" haha fett sööööööött att du måste hålla med bryan bara för att du inte har en egen jävla åsikt. Väx upp för fan, båda två...

2009-05-28 // 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback