USA 2008

Haha jag bara sitter och skrattar när jag kollar på mina gamla videos från Usa.




Ni som har varit i Usa vet att det är som en helt annan värld, allt är så annorlunda, det går liksom inte att förklara.
Jag var där senast förra året under maj månad för att hälsa på min syrra som pluggade där då och hon bodde rätt nära
Santa Monica beach så det var ett plus på kanten.
Jag har alltid velat åka till Usa, vem har inte det liksom ? Men jag lovar när man är där vill man inte åka hem och för de som gillar att shoppa så finns det så fuckin tunga affärer, man ser converse som man aldrig har sätt i Sverige och mycket mer. Jag köpte typ 3 eller 4 par converse när jag var där. När jag var där så passade jag också på att tatuera mig, jag viste inte riktigt vad jag skulle tatuera och vart på kroppen jag skulle vilja ha en tatoo så min syrra sa att jag borde tatuera mitt namn på halsen, jag tänkte efter och ba why not !? Jag är ju inte så krallig så därför ville jag inte tatuera mig på armen för att min arm kommer bli bredare och då kommer tatueringen spricka, så jag tatuerade mitt namn på halsen och det gjorde riktigt ont ! Fyfan asså, men det blev fett nice, jag blev fett nöjd, de var galet duktiga, det var inte LA ink men det var ändå fett duktiga. Jag tatuerade mig, mina båda syrror tatuerade sig och till och med min morsa.
Måste bli lite biffigare så jag kan göra fler tatoos aså haha :P





Kommentarer
» NLR

Riktigt snygg tatuering! Själv skulle jag aldrig våga, även fast jag verkligen vill tihi =)

2009-05-31 // 01:02:20
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
» Cathlin

Du är galet snygg.

2009-10-22 // 13:18:20
» Annie ♥

alltså fan vad jag älskar din humor XD

Föresten vad duktig du var på att dansa XP

snygg tatuering!

2009-12-21 // 14:56:26
URL: http://flummgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback