Väljer att fortsätta :)

Heeey på er !

Jag har dåliga nyheter pga mitt dåliga nätverk som jag har här hemma så kommer jag inte att fortsätta, det är helt knaz för att ända gångerna jag kommer kunna skriva är när jag är hos min syrra, i skolan eller hos nån kompis och det är ju inte så kul..  :(


Skojja ba haha ( fett torr, jag vet ). Ne men äh jag kommer nog att fortsätta, det är skönt att blogga. Jag bloggar inte för att få uppmärskamhet eller nått sånt ( jo kanske lite haha ) ne men det är ju kul att blogga, man skriver om det man tycker och tänker, grejjer man har gjort, saker man kommer att göra osv. Sen när det har gått ett litet tag så kan man kolla tillbax i bloggen och ba skratta.. Så blogga kommer jag att göra men hur ofta jag kommer skriva får jag se.. 
Kommer ihåg när man var liten och hade en dagbok som man skrev i, kommer ihåg att jag alltid bråkade men min ena syrra för att hon alltid letade efter min dagbok som jag hade gömt under min kudde, haha. Hon letatde överallt i rummet förutom under min kudde. Jag hade hemlisar som ingen fick veta, jag var kär i en tjej i skolan ( mellanstadiet ) o grejjer haha... men det var tungt när man var en liten snorunge, en puss på kinden av någon som man gillade o man blev fett med glad haha.  Det var tunga tider...

Men ah, har inte så mycket mer att skriva just nu... e feett trött, ska sova tidigt idag för att vara FULL LADDAD när United spelar mot Barcelona i Champions League Finalen !

Och ni ska veta att jag e United fan och ni alla måste hejja på United, tjejer ni diggar United ellerhur ?
Cristiano Ronaldo spelar ju där haha, aja Barca kommer få i sig hårt !  

Ja justeea.. kom på att den här kissies eller vad hon nu heter skrev om mig på sin blogg för nått tag sen haha.
Chilla snart kommer min pääybääck...
Kommer kissa på deej (  www.youtube.com/watch?v=x_iWyIUpzW0  ) som Necher säger haha,  Peeaace !

ps. för sköna videos och sköna låtar checka in www.youtube.com/MulattoBee !

Puss, Kärlek o Respekt  !!

Bryan      
                    
                                                                            
                           C.Ronaldo Kommer Sänka Barca I Finalen !

Kommentarer
» mellis

fan va sött skrivet :) " det var tungt när man var en liten snorunge, en puss på kinden av någon som man gillade o man blev fett med glad "

2009-05-26 // 21:14:42
» Anonym

c.ronaldo ögongodis;)

2009-05-26 // 21:28:18
URL: http://peersian.blogg.se/
» Anonym

hahaha nice <3

2009-05-27 // 10:03:23
» Anonym

BRYAN VRF ÄR DU BÖG?

2009-05-27 // 13:49:15
» diana

barca vinner ikväll!

banka in det i din skalle bryan :D

ronaldo kmr bara böla efter att ni förlorat ;)

2009-05-27 // 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback