2009/11/11

Nu börjar dagen närma sig sitt slut..
Jag har haft en as skön dag, verkligen. Nu väntar man ju till julen haha.
Ne men, jag har haft en underbar vecka, blev jätte glad när jag fick Blackberryn av syrran och jag blev as glad när Mamma och Pappa kom hem med en ny tv :)
De överraskade mig verkligen den dagen, de sa att de skulle till ikea, att de skulle komma hem med en ny tv till mig hade jag inte ens i tankarna. Känslan jag fick när jag öppnade dörren och jag fattade att tvn var till mig går inte att beskriva, jag var fett lycklig. Det är kul att bli överraskad för man blir ju inte de varje dag liksom.

Vill passa på att tacka alla som har grattat mig idag!
De som gratta med ett sms, tack till er. Jag har inte tankat på luren på 3 veckor så jag har inte kunnat svara, men tack till er!
Till er som har grattat mig på fejjan, tack till er också, jag har inte kollat fejjan noga idag men jag såg att min mail var fullproppad. Det blir jobbigt att tacka alla så jag säger tack till er nu.

Och tack till alla som gratta mig här på bloggen! Mina läsare är bäst! BIG LOVE till er!!

Puss!! Och sov så gott!
Alååå 18 :)

Kommentarer
» farre

grattis söta BRYAN :D! NU har ditt liv bara börjat :D! haha peace out

2009-11-12 // 12:24:26
» Anonym

vart ska du klubba?

2009-11-12 // 15:53:17
» nuuut

GRATTIS!

2009-11-15 // 21:33:10
URL: http://adrenalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback