Agnes ♥

Jag tror faktiskt jag är kär, kär i Agnes.

Hon är ju så söt och vacker, finare än Kenza.
Jag kommer ihåg när hon var med i idol och jag såg henne på tv för första gången.
Vilken crush jag hade på henne! Jag njöt verkligen när jag såg henne uppträda.
Ögongodis är hon verkligen, hennes utseende får mig att vilja pussa henne och hennes ögon får mig att smälta.

Agnes är helt enkelt perfekt, jag känner inte henne men hon verkar ha en asskön personlighet.
Förut trodde jag att hon var mulatt haha, men jag var inte den ända, hon ser ju inte ut att vara hel svensk. Någon av hennes föräldrar kanske är mulatt, vilket innebär att man blir lite-lite mörk.
Precis som Mariah Carey, hennes Pappa är mulatt och hennes mamma vit.
mariah06
Men vet du om Agnes är hel svensk eller inte så kommentera gärna, i want to know.

Men anyway, nu ska jag komma fram till saken jag vill komma fram till haha!

Det går ju skit bra för henne nu, hon håller ju på att bli stor i USA.
Jag skulle vilja säga att; Agnes är en bättre och en snyggare version av Mariah Carey!


Agnes senaste musikvideo! (Amerikanska Versionen)
Kolla minut 1:10, så jävla söööt!!!!

AGNES

Kommentarer
» nat

Bryan, du är bäst:) <3

2009-11-21 // 22:28:48
» V

Ja, hon är halvmulatt & det syns faktiskt ganska bra !



SKITFIN & håller med om att hon är finare och verkar ha en bättre personlighet än Kenza.



Synd för dig Bryan att hon är 25 - för hon har i flera tidningar sagt att hon är sjukt svag för mulattkillar.

Just nu är hon dock tsm med Vincent Pontare ( han som sjunger sweet miss blue ! )



KRAM

2009-11-21 // 23:00:10
» Anonym

1. mariah careys pappa är hel svart, men de är bara de att när de va slaveriet så åkte ju 80% av alla slavar till sydamerika och mariahs pappas släkt var väl många av dom. jag menar de va ju miljontals svarta människor som blev rövade så därför ser vissa människor ut som robinho osv.



2. agnes gillar visst mörkhyade killar för min kusin dejtade henne och han är HELsvart (eritrean)

2009-11-21 // 23:37:12
» Anonym

Nej agnes är inte halvmulatt hon är helsvensk.

2009-11-21 // 23:53:40
» Anonym

Tyvärr bryan hon är helsvensk.. acceptera, alla är inte mulatter, 90% av världen är faktist helvita.

2009-11-22 // 00:06:42
» Anonym

@ V



Agnes e inte 25 hon e 21 ;S

2009-11-22 // 00:32:55
» Milla

Svar til den som skrev: "Tyvärr bryan hon är helsvensk.. acceptera, alla är inte mulatter, 90% av världen är faktist helvita."



Hahahahahaha jajaa tjena, vad har du för källa på det då? Visa mig den så tror jag dig sen!

Kan ju omöjligt stämma när det bor en miljard invånare i Kina och de allra flesta är av asiatiskt ursprung... Haha shit snacka om att vara helt bakom flötet!

2009-11-22 // 00:36:20
URL: http://ecwn.blogg.se/
» ****

Hon är helsvensk och hon verka gilla mörkhyade killar för hon var på g med min storebrosa och han är från egypten. men det var innan hon blev känd.

2009-11-22 // 00:37:28
» Jennifer

asså, agnes kan omöjlig vara HELSVENSK. helsvenskar är väll blonda och blåögda? På nåt håll måste hon har nåt från nåt annat land...

2009-11-22 // 01:46:55
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
» Anonym

alla svenskar är inte blonda och blåögda iddi

2009-11-22 // 01:57:00
» Emelie

Bryan du lär bli glad när du läser detta.

Så svarade Agnes på en fråga som Se&Hör ställde henne.



Agnes till Se&Hör:



"Ge mig en sexig mulatt"



"Jag är svag för osvenska killar, mulatter är väldigt sexiga"

2009-11-22 // 02:41:34
» K

AGNES ÄR HEL SVENSK! och vadå svennar är hel blå öga o har blont hår? vilket bullshit asså! finns svennar som ser ut att komma från andra länder. men när det gäller agnes så är hon hel svensk. läste det plus att hon har sagt det när hon var med på en intervju på hemsidan!

2009-11-22 // 15:13:15
» Yvonne

Du och Agnes skulle vara ett fint par :)

2009-11-22 // 16:28:19
» Anonym

Nej, Agnes är INTE helsvensk. Det ser man ju på långa håll.

Hur skulle världen över annars kunna säga att hon nästan ser exakt ut som Leona Lewis ???;0

2009-11-22 // 18:27:56
» Anonym

Aa du o agnes skulle vara fina ihop tycker jag med , vem vet .. haha :)

2009-11-22 // 18:46:58
» Anonym

hahah överdriv inte hon är inte bättre än Mariah men hon är finare än henne, hur fan kan hon vara helsvensk :O

2009-11-22 // 18:58:37
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
» Anonym

haha hon är visst helsvensk shit

2009-11-22 // 22:45:00
» Anonym

haha hon är visst helsvensk shit

2009-11-22 // 22:45:08
» Moris

stop där bryan. agnes, tar aldrig mariah. hon kan verkligen inte konkurrera med hennes vackra röst.

2009-11-23 // 00:12:10
» Emma

Agnes är mulatt, men hon är adopterad utav en svensk familj !

2009-11-23 // 19:37:34
» Anonym

kom & tänka på det nu, fan vad snygg hon är!

2009-11-23 // 21:05:43
» Camilla

men haha. skämtar du med mig eller? skulle agnes vara bättre än maria carey? du vet väl om att mariah carey är den enda (eller en utav de enda) som kan ta högst ton i hela världen? man hör ju fan fan redan på en utav videorna du har lagt upp att hon live inte ens kan ta samma höga ton som hon gör i ''release me'' som spelas på radio.

hon kommer säkert komma långt i usa agnes men det gör hon också bara för att hon är svensk. amerikanare älskar svenskar. jag bodde där ett år och folk frågade om jag ville bli modell. så nej, det har inget med talang eller utseende att göra, endast ifrån landet hon är.

hon var bra i början men snart är hon likadan som alla andra som blir kända när de är unga. springer runt och festar varenda dag, drar linor dagligen bara för att de har råd och för sakens skull och får kortare och kortare klänning för varje video, tills det inte finns någonting kvar.

2009-11-24 // 12:30:25
URL: http://camillabrostrom.bubbleroom.se
» Linn

Hahaha, "helsvenskar är väll blonda och blåögda?" Vääldigt inteligent tjejen...

2009-11-27 // 22:39:34
» Anonym

Hon är helsvensk pungt slut hon solduschar bara så d ser ut att hon har den färgen

2010-02-17 // 15:21:39
» Anonym

agnes är INTE adopterad av svenskar din jävla idiot

2010-04-02 // 22:24:13
» Sandra

Tycker också att hon ser väldigt bra ut, men tror inte att hon är utländsk. En massa brunkräm/soldusch som någon innan nämnde:)

2011-01-22 // 13:48:48
URL: http://www.nordicnet.se/
» Tessie

Agnes mamma är hälften spansk, hälften svart, hon adopterades och fick svenskt namn. Agnes har mörka ögon och brunt hår men tonar håret och har olika ljusa kontaktlinser. Hon skulle inte kunna lanseras som svenska i världen annars. Hennes pappa är same med zigenskt påbrå.

2011-09-28 // 02:16:07
» Anonym

Hahaha vet inte hur jag hamna här men HAA. för det första Agnes är HEL SVENSK och inget annat hur mkt ni än önskar. Jag känner hennes bror Elias bland annat och har träffat hennes familj många gånger . Dem är så helsvenska som man kan bli .

2011-12-31 // 18:02:00
» Anonym

Hahaha vet inte hur jag hamna här men HAA. för det första Agnes är HEL SVENSK och inget annat hur mkt ni än önskar. Jag känner hennes bror Elias bland annat och har träffat hennes familj många gånger . Dem är så helsvenska som man kan bli .

2011-12-31 // 18:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback