AIK SM-GULD

Jag satt precis och kollade på matchen mellan IFK Göteborg & AIK.
För er som inte har någon koll på fotboll så var det den avgörande matchen.
Det laget som vinner blir Svergies märstare!

Det var en grym match, AIK låg under i första halvlek.
Men i den andra kunde Flavio placera in bollen efter fint förarbete av Martin Mutumba!
Det stod 1-1 och i slutet fick IFK ett stolp skott!
Men AIK var starkast och kunde utöka ledningen till 2-1!

När matchen var slut så började Canal + att intervjua spelarna.
Haha, den roligaste intervjuen var Martin's.

Han ba; När det var halvlek jag kollade på min mobil och
såg att jag hade sms, det var grabbarna som skrev
att jag har spelat dåligt i den första halvleken.
Så i andra var det dags för SHOW!
Haha, han sa något i den stilen...
Jag tänker ladda upp intervjun på min youtube senare!
På tal om Martin, vi alla Ugandier är medvetna
om att han är aktuell för Ugandas landslag.
Vi får hålla tummarna och hoppas på att det går bra för honom.

Grattis till alla AIKare!


Kommentarer
» ..

Fy fan! HATA GNAGET!!. JÄVLA TUR MATCH!!.



Men ändå, IFK GBG har 18 sm-guld såå!

2009-11-01 // 17:46:10
» Felicia

AIKAIKAIKAIK<3

2009-11-02 // 12:28:44
URL: http://fsvedberg.blogg.se/
» :)

ajjjjjtttts

2009-11-02 // 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback