Alååå

Äntligen är jag hemma från skolan efter en galet lång dag!
Det är inte så ofta jag är hemma vid 4 efter skolan.
Jag är på bra mode, ska ta och spela FIFA mot Danne strax. Vi spelade igår natt och jag ska inte ljuga han är bra men inte bättre än mig haha. Första matchen vi spelade blev det oavgjort eftersom han tröck på fel knappt när matchen var slut. Så den matchen slutade 3-3. Vi kunde ha fortsatt den matchen med tilläggstid & straffar men han tröck som sagt på fel knappt. Efter den matchen spelade vi en till och den spelade vi inte klart eftersom matchen avbröts pga nätverksproblem. Den matchen fick gälla som en vinst för honom eftersom han ledde med 2-1 och sen i sista matchen vann jag över honom på straffar så nu ska vi ta och spela igen!
Nu när jag har en ny tv så njuter jag verkligen när jag spelar, shit vilken grafik aså :D

En anledning till att jag kom hem vid 4 idag var att jag fick mina fotbollskläder av skolan.
T-Shirten var ju rätt så nice!
När jag gick in i mitt rum så låg det nya numret av Goal på sängen :)
Glad blev jag för nu har jag något att läsa ikväll innan jag sover.
Och inte nog med det, det står galet mycket om Arsenal stjärnan, Cesc Fabregas :)
Och att han lovar fansen en titel!

Galet nice! Och inte nog med det. Det var även en affisch på Arsenal. Den ska jag ta och lägga på vägen ;)

yeaah, checkar in senare.
Peaace


Kommentarer
» Anonym

najs, fabregas är bäääst!

2009-11-09 // 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback