Ändrade planer

Oh my days vad jag är trött, mina ögon håller typ på att slocka.

Jag antar att ni har läst inlägget jag skrev tidigare?
Jag vill bara passa på och tacka er alla som har kommenterat och kommit med förslag, jag läste några kommentarer men ska ta och kolla igenom det noggrannare lite senare.



Jag skulle köpa en födelsedagspresent till min syster som fyller år imorgon men det blev aldrig av.
Det här är ju min första månad som 18 åring och det jag inte viste något om är att man får hem studiebidraget på check.

Jag hade för mig att studiebidraget skulle läggas in i mitt konto som alltid,
men nej!

Jag fick hem en check vilket innebär att jag måste till banken för att hämta ut pengarna.
Jag kollade öppettiderna precis och såg att de stängde för ett bra tag sen haha.

Jobbigt läge, speciellt för min kusin som hade tänkt följa med mig till Kista, han har säkert bytt om haha.
Jag ska ta och snacka med honom nu så han vet att det inte blir av.

Jag får helt enkelt åka till banken imorgon när jag har slutat skolan.

Puuuuuuuusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback