Bantomba Moloko

Om ni trycker på play så får ni höra min kusin busringa till olika personer som har lagt ut annonser på blocket.
Jag vill inte avslöja vem utav mina kusiner det är som pratar men artistnamnet är i alla fall Bantomba Moloko!

Kort fakta om Bantomba Moloko:
Haha, Bantomba är ett påhittat namn som min kusin kom på. Bantomba kommer från Kongo eller Mozambique, han vet inte riktigt själv vart ifrån han kommer men han är 70% säker på att han kommer från Kongo eller Mozambique. Bantomba kom till Sverige för drygt ett år sen, han bor i Flemingsberg tillsammans med dottern Martina (Matti). Bantomba har anpassat sig snabbt i det Svenska samhället och förstår det Svenska språket si så där. Han kan prata rätt så bra men svenskarna han pratar med i telefon har oftast svårt att höra vad han säger pga hans afrikanska dialekt.
Bantomba är en affärsman, eller som han själv skulle säga, en businessman. Just nu är han en köpare vilket innebär att han ringer till personer som lägger ut annonser på blocket, snart kommer bantomba även att sälja prylar. Vill du lära känna Bantomba lite mer så lyssna på hans affärssamtal och hans låtar!


De flesta har hört klippen jag har lagt upp nu men jag lovar att det kommer nya snart!
Tryck på play om du vill skratta lite grann.
Själv så tröttnar jag aldrig på de, jag lyssnar på de om och om igen och skrattar lika mycket varje gång..haha det är sjukt aså!

Bantomba - Vill köpa Volvo!


Bantomba - Vill köpa jacka!


Bantomba - Vill köpa lägenhet!

Tålamod, det kommer mera snart! :D

Kommentarer
» HAHAHAH

HAHAHAHAHHA as sköön

2009-11-21 // 19:56:07
» Anonym

frågestund bror kom igen

2009-11-21 // 19:59:35
» Jenna

DAAAAAAAAAAAAAMN!!!! du e så fiiiiin!!!! me want ya baby, vart går du ut nånstans?

2009-11-21 // 20:37:23
» Saddi♥

HAHAHA OMG dör av garv!

Fannnnnnn vad kul hahahahahah!

Skööööön blogg du har! ♥

2009-11-21 // 20:48:32
URL: http://saddis.blogg.se/
» nat

Haha, fett roligt!!!

2009-11-21 // 22:24:26
» Anonym

WHAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-11-22 // 04:03:46
» Anonym

WHAAA HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-11-22 // 04:03:56
» JOSEFINE-Meandmymusic

HAHAHAHAHAHAHAhaha så jävla skön!!

2009-11-23 // 00:28:51
URL: http://meandmymusic.blogg.se/
» Anonym

HAHAHHAAHAHAHAHAHAAH OMG JA DÖR...BOKSTAVLIGT KAN INTE ANDAS OMG!! HAHAHAHAHAHAAHAHHHA..RIKTIG AFRIKAN PÅ PRICKEN..den som gjorde rösten är klockren. FLER TACK!!!

2009-11-23 // 05:19:47
» Dave

Fan, de är borttagna av youtube. kan du inte lägga upp dem på denna server, iaf som mp3-filer?



Du får gärna maila mig dem...

2010-06-19 // 13:03:25
» Anonym

kan du Lägga upp videonen igen dem har blivit borttagna :D :D

2011-07-02 // 23:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback