Besvikelsen!

Goäkväll på er alla goa läsare!

Det här blir mitt andra inlägg för idag, jag vet att ni vill ha flera inlägg men jag har varit upptagen hela dagen så jag har inte kunnat skriva i bloggen faktiskt.
Jag och Jossan kollade på Paranormal Activity efter filmen tog vi det lungan och lyssnade på musik, hon gillade min musiksmak galet mycket haha, men vem gör inte det liksom??

På tal om filmen, den var inte det minsta läskig enligt mig, Jossan blev däremot galet rädd!
Jag förväntade mig mycket mer, jag såg att någon kommenterade - Paranormal Activity var en besviklse i inlägget under och det stämmer ju, det var en riktig besvikelse.

Den fick ju så bra betyg av alla tidningar osv. Årets läskigaste film, Läskigaste filmen genom tiderna!
WFT inget av det stämmer. Den var inte ens bra.. Aja, det är vad jag tycker. Men en film som jag rekomenderar till er, mina läsare är 2012!!

Jag checkar in snart igen, jag ska bara äta pommes med chicken bits xD

Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Bella

Såg filmen i lördags, gryyyyyymt besviken alltså!

2009-11-19 // 00:07:43
» Bella

Såg filmen i lördags, gryyyyyymt besviken alltså!

2009-11-19 // 00:07:58
» Hanna

Omg, hur kan du tycka den var en besvikelse? Höll ju för fan på att skita på mig sju gånger!

2009-11-19 // 01:45:14
» Anonym

joo fyfan den var skiiitläskig tycker jag ! jag såg den på bio , fråga mig om jag inte skrek över hela bion och hoppade på min tjejkompis haha ! xD och sen så har jag inbillat mig en massa också haha.. neej fyfan den filmen var inte okeej asså !

2009-11-19 // 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback