Blackberry

Igår skrev jag att jag skulle skriva om något som jag fick av min syrra.
Kommer ni ihåg när jag hade en rosa sidekick som jag fick av min syrra?

Den fick jag ha tills hon skulle fixa en Blackberry till mig som jag alltid velat ha. 
När hon kom hit igår så fick jag en :D Det var min födelsedagspresent i förskott antar jag :D
Jag blev as glad, asså jag har velat haft en Blackberry i mer än ett år och äntligen har jag en nu :D
De fanns inte att köpa i Sverige innan men nu finns de att köpa här i Sverige också, men tyvärr för er haha.
Man kan bara köpa de hos 3 eller Telenor, på min har jag Tele2-Comviq :D

Asså ni anar inte hur glad jag är.
Nu kan jag lägga in mera bilder på bloggen när jag är ute och så, min förra mobil hade ingen bra kamera så nu kommer mina inlägg förmodligen att bli lite bättre eftersom jag ibland kommer ta lite kort när jag är ute och så :) 
Oh my gad, jag är fett med glad.
Alla kändisar har Blackberry, alla...
Pharrell har blackberry, Bow Wow har blackberry, Romeo har blackberry, Chris Brown har blackberry,
till och med MulattoBee har blackberry! haha, men ah, ni förstår vad jag menar..

I USA är det Blackberry och Sidekicks som gäller, ingen använder Nokia, Sony Ercisson eller sånt shit.

Det är så synd om Nokia haha, ni har väll sett den där Nokia mobilen som är en kopia av Blackberryn?
Orka att Nokia ska härma Blackberry haha.

Beyonce <3333333
När jag låg i sängen så var jag inne på internet via mobilen, var inne på facebook, youtube.. allt möjligt :)
Och man kan ladda ner olika applikationer till Blackberryn som tex. Twitter, Myspace, Msn osv, osv :)

Men nu ska jag ta och kolla på matchen mellan Chelsea - United.
Jag checkar in senare. Puss på er alla söta läsare :)

Tryck på play om du vill veta mera om Blackberryn.




Tack syrräään :)

Kommentarer
» Anonym

Langa ditt blackberry pin dåå

2009-11-08 // 17:30:13
» Anonym

blackberry , sidekick och IPHONE Bryan!

2009-11-08 // 18:51:27
» natti

vad kostar blackberry``n`?

2009-11-08 // 19:37:31
» Anonym

ure a lucky boy

2009-11-08 // 19:50:33
» Sofie

Hejsan, kollat in din blogg ett tag nu (bilderna);) men inte vågat skriva.. adda min msn? [email protected] ;) hoppas man hör från dig, ciao.

2009-11-08 // 20:22:58
» Anonym

Bryan kan inte du skriva om rihannas första uttalanden sedan chris brown misshandla henne?

2009-11-08 // 20:32:07
» Anonym

ja gud orka att bokia härmar blackberry herreguud

2009-11-08 // 21:19:56
» Moris

"Pharrell har blackberry, Bow Wow har blackberry, Romeo har blackberry, Chris Brown har blackberry,

till och med MulattoBee har blackberry!"



hahaha lät fett kul!

2009-11-09 // 00:10:10
» Anonym

vilken fantastisk syrra du måste ha!! :O

2009-11-09 // 16:58:11
» sanna

hur kan du ha tele 2 på blackberryn när dom bara gör simkort för telenor eller 3? :S

2009-11-09 // 17:08:03
» Anonym

sluta lek amerikan fatta att du e fofo o från VITryssland du gör blackberryn till värsta grejen du e såååååååååååååååååååååå LATE med de oxå

2009-11-11 // 04:50:44
» Anonym

den här hatern har rätt. cok gammalt. Dessutom va vet du om vad som är inne i Amerika, bara för att du har sett några kändisar flasha den i reklam. chilll

2009-11-14 // 01:51:49
» Sandra

Hejsan , jag älskar din blogg :D jag köpte min blackberry för något år sen i london men det blev för dyrt och ha den då jag va tvungen att köpa 3 för att blackberry inte stödjer tele2. vet du hur man får det att funka? vem kan jag vända mig till? Skulle vara otroligt snällt om du skrev tillbaka till mig på min e mail. Puss [email protected]

2010-12-20 // 22:37:20
» Oskar

lite smått skön mobil men gillar fortfarande Nokia eller Sony bäst.

2011-02-02 // 13:58:52
URL: http://www.phonehouse.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback