CRAWL



Jag vet att jag har lagt upp Chris Brown's nya musikvideo Crawl två gånger innan här på bloggen men jag gillar verkligen videon och låten. Så därför tänker jag lägga upp den igen.

I början så gillade jag inte låten direkt, det tog någon vecka innan jag verkligen började gilla den.
Men anyways, just är den bland mina favorit låtar..

Jag fattar inte varför Mtv inte har visat den än... Fan vad Sverige ska vara sega när det gäller musik!
Jag kommer fan ihåg när The Voice hade tv kanal också, det var fan nice fast än de inte visa nya låtar hela tiden så visa de i alla fall sköna musikvideos!

Här har ni Chris Brown's senaste musikvideo i HD kvalite!!

Som jag har skrivit så många gånger innan, ska jag gilla en låt så måste låten ha en bra text och det har Crawl!

Everybody sees it's you
I'm the one that lost the view
Everybody says we're through
I hope you havn't said it too

So where do we go from here
With all this fear in our eyes
And where can love take us now
And we've been so far down
We can still touch the sky

If we crawl
'till we can walk again
And we'll run
Until we're strong enough to jump
And we'll fly
Until there is no end
So let's crawl...crawl....crawl
Back to love
Yeah
Back to love
Yeah...

Kommentarer
» Music<3

Lyssna på Chris Brown-What It Do ;)

Sen ska du köpa hans album Graffiti som kommer ut den 8 December, kommer vara TUNG!

2009-11-24 // 23:47:13
» J E S I.blogg.se

Chris är galet bra och gör grym musik! Fast han är bäst live.. Go Chris!

2009-11-25 // 21:18:09
URL: http://jesi.blogg.se/
» linnbreezy

låten är så galet bra, texten e så fin.. som music<3 sa, köp hans album den 8e, kommer va så gryyyym ! chris breezy min man <3

2009-11-26 // 21:50:01
» Anonym

chris e dålig! ................................

2009-11-29 // 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback