Du måste gå nu

Haha, så heter låten som jag har fasnat för.
You gotta go right now.
Jag har fastnat för den här låten riktigt bra asså.
Jag har gått runt och sjungit refrängen hela dagen.

Den här låten handlar om att snubben har en flickvän
och är otrogen mot henne.
Han har haft en one night stand men en tjej och när
de vaknar på morgonen så måste hon klä på sig sina
kläder snabbt och gå därifrån innan hans flickvän kommer hem...

I början av låten sjunger han:
Baby I like you, I really do, but if she catch you, we gon be through.
So put your clothes on lil faster..

Och som sagt, refrängen har jag sjungit för mig själv hela dagen.
What happend last night, was just for that one night.
You Gotta Go Right Now!

Det som är så kul är att jag känner igen mig i låten,
jag har själv har varit med om en sån här händelse..
Haha nä skoja ba..eller nejm jag skojja inte alls. ELLER!?*!
Haha, men anyways, tryck på play och njut!
Den här låten är riktigt nice och tjejen som är med
i den första versen är fett med vacker, oh my gad!!

Mulattobee - Ger ALLTID sina läsare vad de vill ha!

Kommentarer
» Anonym

heej jag heter amir karzin och jag tycker om din blogg och jag är faktist bög .. men jag vet inte om du skulle kunna va ngt mellan oss skulle du va tsm med mig llr ngt känns som du skulle acceptera mig .. men iallafal älskar dig din amri pusspårumpan !(L)

ps . skriv inte bara ladies vii då :(

2009-11-04 // 18:23:04
» haha

hahaha

2009-11-04 // 18:24:45
» S

john legend har exakt samma beat på sin låt green light. Dom har ju bara ändrat texten ;p

2009-11-04 // 18:42:45
URL: http://shc.blogg.se/
» b

aa precis håller med S. den låter som john legend green light

2009-11-04 // 21:54:05
» Anonym

john legends är bättre hahah

2009-11-05 // 15:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback