EMA 2009

MTV Europe Music Award 2009
Jag ska snart ta och plugga eftersom jag har prov imorgon.
Efter att jag har pluggat så ska jag se på EMA 09.

Det ska bli nice att kolla på EMA.
Tänker sätta på mig ett par sköna hemma mjukisbyxor,
en tjock tröja och bara lägga mig på sängen och njuta.
Ni vet vad jag menar, man kollar ut från fönstret och
ser att det är mörkt och kallt ute, därför är det skönt
att ba sätta på sig hemma kläder och känna sig varm.
Tråkigt att man ska kolla på EMA helt ensam dock.

Men anyways, det är ju vissa som har längtat till EMA som fan.
Jag har inte ens tänkt på det egentligen..
Jag har ju sett reklamerna och allt men jag har inte gått runt och
räknat hur många dagar det är kvar tills det börjar..

Det börjar klockan 21:00 så missa det inte.
Tänk att den underbara Beyoncé ska uppträda.
Även Shakira ska uppträda, jag gillar Shakira men jag gillar ej
hennes röst, asså när hon sjunger haha.
 
Vackra Leona Lewis ska också uppträda,
jag diggar hennes låt Better in time eftersom
den har en skit bra text och hon sjunger den helt perfekt!
Jay-Z ska också stå på scen och flippa lite gran!
Jag längtar till ikväll!
Jag ska kolla, frågan är om ni också ska kolla?
 

Kommentarer
» J

Jag tror jag ska kolla ;) Måste bara säga att Beyoncé måste fan var den vackraste kvinnan på denna planet asså!

2009-11-05 // 19:25:04
» Anonym

kenza kommer att vara däär

2009-11-05 // 19:32:36
» Ord blir meningar

Shakiras röst är underbar, tål inte jay-z's röst.

Vet inte om jag ska kolla, ska nog sova! hahaha

2009-11-05 // 20:12:55
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» Nadine

Bryan, du som alltid klagar på den "nya" Rihanna... Jag tycker du ska kolla på den här intervjun:

http://perezhilton.com/2009-11-05-rihanna-speaks-2

Det är första gången hon pratar ut, efter misshandeln. Hör hennes version.

2009-11-05 // 22:32:41
URL: http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback