Fotbollsdag


Jag sitter i vardagsrummet med Pappsen och kollar på matchen mellan Liverpool - Manchester City.
Det är halvtid nu så jag passar på att skriva ett inlägg.

Äntligen är min favorit spelare Robinho tillbaka i Manchester City's trupp, han har varit skadad i ett bra tag men är nu tillbaka. Han sitter på bänken men kommer säkert att hoppa in i den andra halvleken!
Och tro mig, när Robinho hoppar in på plan så är det dags SHOW ;)

Det är Lördag idag och ni vet vad det innebär för mig, fotboll hela dagen.
Det finns så bra matcher att se på men jag och Pappa väntar på Sunderland - Arsenal som börjar klockan 16:00.

Jag ska till köket och kolla om jag hittar något gott att käka, jag checkar in senare.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback