Fraaydääy


Är i köket och gör te till mig själv. Det är alltid gott att dricka te när det är kallt ute!
Haha, jag har satt på watcha say musikvideon. Jag lyssnar och kollar på den samtidigt som jag sjunger högt och gör mitt te. Mamma kom precis in i köket och kollade vad som pågår...Hon trodde säkert jag hade hemma fest i köket, haha ne skoja ba,, fett torr jag vet.

Det är inte så ofta jag sitter med laptopen i köket, jag brukar alltid sitta eller lägga mig på sängen med den.
Halå, det är ju fraaydääy, vad ska ni göra ikväll?
Jag ch en tjejkompis ska på bio och se på 2012! Det är världspremiär idag!
Jag har längtat som fan på att den här filmen ska komma ut och äntligen är det dags! 
Den är fan 2 timmar och 38 minuter. Jag har aldrig kollat på en film som är så lång haha.
Filmen är i 3D så det kommer man kommer få en härlig känsla asså haha.

OJ, nu måste ska jag dricka mitt te innan det blir kallt!
Peaaace

Kommentarer
» elin

omg du måste absolut skriva om filmen sen ja dör av längtan jag och min bror ska gå på den på lördag verkar vara en as bra film!

2009-11-13 // 17:42:51
» s

ja måste oxå se den, har längtat nu länge men ska se den på lördag :)

2009-11-13 // 17:47:04
» Anonym

ska också se den idag :) längtar.........

2009-11-13 // 19:09:34
» Tamara

Hehe, jag och mina kompisar ska se den imon, den verkar så jävla braa!! :)

2009-11-13 // 19:32:22
» S

såg den men inte var den i 3D väl? eller missa jag nåt kanske? :P

2009-11-13 // 23:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback