Fredag

Fredagen börjar närma sig sitt slut...I alla fall för mig.
Jag har varit ute på stan hela kvällen.. Odenplan, Karlaplan & Kungsan. Var lite överallt faktiskt och jag kan säga direkt att min Fredag kanske börjar närma sitt slut men det var galet många ute på stan som var taggade på att festa. Så deras Fredag är långt från slut haha.

Nu ska jag faktiskt ta och spela lite fifa. Jag har saknat det. Jag har faktiskt inte spelat det så mycket på sista tiden för att jag inte har haft min laptop. Jag sätter alltid på musik på laptopen medans jag spelar så nu ska jag ta och flippa lite fifa samtidigt som jag lyssnar på tung musik.

Jag checkar in snart igen!

Kommentarer
» z

bryan ha frågestund på bloggen SnäLLa:) :):p

2009-11-07 // 14:17:40
» ellen

AA ha frågestund snällA bryaN :)

2009-11-07 // 17:16:59
» NeLLy

älskar din blogg och dig:) den äger:p

2009-11-07 // 17:29:22
» C.A

du är sååå fiin you know gud bless you man :D and keep blogga (:

2009-11-07 // 19:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback