Friskis

Som ni ser så sitter jag i mörkret, det är skönt och mysigt.
Jag sitter och lyssnar på watcha say..Jag har mördat den hela dagen haha, lyssnar på det om och om igen!

Jag skrev aldrig att min syrra åkte tillbaka till London. Hon åkte tillbaka i Fredags, men inte ensam. Min Mamma och min andra syrra Diana åkte med henne till London för att shoppa i London lite grann.
Mamma och Diana kommer hem ikväll. Jag hoppas de har köpt något till mig i London :P

Jag gick inte till skolan idag, jag sjukanmälde mig för att jag hade galet ont i halsen, ni vet själva hur det är när man är sjuk...Det är alltid värst när man vaknar, då är man täppt i näsan, halsen är torr och gör ont..ah ni förstår.
Men nu under dagen känns det mycket bättre. Jag tror att jag är frisk nu, inte 100% frisk eftersom jag hostar då och då, men jag håller i alla fall på att bli bättre.

But me and you were meant to last foreverrrrrrrrrrrrrrr! Oj sorry, haha. Fick lite flipp. Lyssnar på låten ;)

Men jag ska ta och spela lite FIFA nu, jag checkar in med DAGENS FRÅGA lite senare!

Ha det bäst!


Kommentarer
» Anonym

krya på dig :)

2009-11-17 // 13:57:33
» Anonym

krya på dig :)

2009-11-17 // 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback