Frukost

Jag som alltid åt så bra på morgonen har nu blivit as dåligt på att få i mig något på morgorna!

Jag minns när jag gick i 9an då åt jag alltid bra frukost men nu för tiden äter jag knappt frukost.
Jag vet faktiskt inte vad det beror på, det känns som att jag inte har någon aptit på morgorna längre.

Hur är det för er? Äter ni bra frukost eller är ni som mig, att ni äter frukost någon gång i veckan men när man väll gör det så är det ändå inte så mycket, 2 mackor typ..

Nu måste jag dra till skolan, får se om jag orkar nu när jag inte har ätit någon frukost.

Btw, ni minns att min iPod hade lite batteri kvar igår, jag kom på det för 10 minuter sen så nu har den bara laddadts i 10 minuter haha. Fan då, den kommer att dö på vägen till skolan och det är alltid pain in the as när man lyssnar på sin iPod och den slocknar!

Kommentarer
» Malin

Haha hittade precis din blogg, du är så sjuuukt söt. Precis vad min lillasyster borde ha ;p

2009-11-20 // 10:18:05
» Anonym

äter aldrig f

2009-11-20 // 13:32:09
» nat

Jag försöker faktiskt äta frukost, även om det oftast blir att jag hoppar över den^^ Och när jag väl får i mig något bir det bara en frukt eller en macka:S Fast jag brukar dricka te:P

2009-11-20 // 14:21:51
» Anonym

jag äter frukost 3-4 dagar i veckan.. och då blir det oftast en banan bara. det är synd, men har verkligen ingen aptit då. tror det kanske beror på att man har svårt med att vakna på morgonen, för att sen stressa till skolan...

2009-11-20 // 15:06:47
» zandra

ja äter VARJE dag frukost, kan INTE utan . jag brukar äta tost med ägg o te de godaste mmm haha :)

2009-11-20 // 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback