Goddag

Goddag på er alla söta och sköna läsare!
Igår var jag hemma rätt sent efter skolan men idag var jag hemma fett tidigt. Jag var hemma klockan ett!
Galet soft, jag ska spela FIFA i ett tag sen ska jag ta och bräna ner mina fotbollsvideo på dvd eftersom jag måste skicka iväg de idag. Jag har träning idag så jag måste käka något också... vad tycker ni jag ska äta? Kycklig med ris måste nice eller hur :)

När jag kom hem från skolan så såg jag att det fanns brev i vardagrummet.
Tydligen så la min mamma det där innan hon gick iväg till jobbet men hur som helst. Jag såg på förpackningen att det har något med skolfoto att göra, grejen är den att skolfotot och porträttfotot fick jag i Fredags så jag undrade vad det kunde vara nu. Och gissa vad det var som låg i brevet!? Skolkatalogen, alååå!

Haha, jag kollade igenom den lite snabbt men har inte kollat klart hela, jag ska ta och göra det nu. Sen är det bara börja adda alla söta på facebook! Och om jag addar dig just dig.. Bli inte förvånad ;)
Hahaha, ne jag skoja ba, klart jag inte tänker adda någon. De får adda min i sånna fall.

Checkar in later,
Kärlek & Respekt

Kommentarer
» Everlinn

Vad kan man säg, sigh...

2009-11-10 // 18:40:24
URL: http://everlinn.blogg.se/
» ertan

vart skaru skicka videon?

2009-11-10 // 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback