Goddag

Goddag på er alla :)
Hoppas ni mår bra, jag mår i alla fall fint, fint!
Jag sitter och vid datorn i vardagsrummet.
Jag har gjort det i ett tag nu, sitter i mörkret...
Jag orkar verkligen inte gå upp och tända lampan,
men det spelar ingen roll för jag tycker det är mysigt att
sitta i mörkret, speciellt när man lyssnar på musik som jag gör nu.
dag drömmer
Jag ska ta och plugga snart, har rätt så mycket att göra faktiskt.
Men som jag skrev förut, jag har mer tid över till att plugga nu
eftersom vi inte tränar lika ofta nu.

Nu ska jag fan ta och hämta något från köket,
tänker sitta och smaska i mig lite gott medans jag är inne på youtube.

Checkar in snart igen.
Pussi

Kommentarer
» Anonym

diggar din blogg :)

har själv precis gjort en egen blogg får se hur de går med den ;)

2009-11-04 // 16:29:55
URL: http://diistract.blogg.se/
» Sofie

Hejsan, kollat in din blogg ett tag nu (bilderna);) men inte vågat skriva.. adda min msn? [email protected] hoppas man hör från dig, ciao.

2009-11-05 // 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback