Godmorgon

Godmorgon på er alla goa läsare!

Jag ligger i sängen med laptopen och vilar, jag orkar verkligen inte gå till skolan idag.
Jag vill bara ligga kvar i sängen, jag är as trött.

Ni anar fan inte hur ont jag har i armen, jag hade lite svårt att sova inatt faktiskt.
Men jag hoppas smärtan går över under dagen, seriöst det gör ont :(

Igår kväll hittade jag en cd från förra året, i den cdn var det gamla videos från 2006, 2007 och 2008.
Roliga videos, haha jag ska ta och lägga upp några här på bloggen idag och i fortsättningen.

Jag har en fråga jag vill ställa er men jag sparar den tills senare, jag tänker ställa er den under dagen..
Det är en fråga till er tjejer så se till att spana in bloggen senare under dagen.

Ska börja röra mig mot skolan snart så nu måste jag upp och borsta tänderna.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback