Godmorgon


Fan vad jag är trött, jag satt och laddade ner låtar i två timmar igår kväll.
Jag la mig rätt sent faktiskt, runt 00:30.

Fyfan vilken seg morgon, en typsik Måndag morgon..
Jag är galet trött, känner mig galet seg och orkar knappt resa mig upp från sängen.
Jag har fått några sms men jag orkar knappt svara.

Ligger i sängen med laptopen och kollar på nyhetsmorgon..
De sitter och pratar om vm-kval matchen mellan Irland och Franrike. Irland förlorade med 0 - 1, Frankrike vann med "fusk". Henry hade tagit bollen med handen i straffområdet och sedan passat den till en lagkamrat som sköt in bollen i mål. Det var så tydligt att Henry tog bollen med handen men det såg tydligen inte domaren! :D

Efter matchen erkännde Henry att han tog bollen med handen, men det spelar ingen roll för matchen kommer inte att spelas om.
Franrike är nu kvalificerade till fotbolls-vm i Sydafrika nästa år!

Ne fan, nu ska jag upp ur sängen och försöka hitta vägen till toan för att ta en morgonpiss, som jag borde ha gjort tusen gånger under natten haha.

Oh, orkar ej med skolan idag, gör du?

Kommentarer
» Yvonne

jag är lika trött som du. hoppas du har en fin dag :)

2009-11-23 // 09:00:39
» Anonym

orkar aldrig med skolan, så jävla mycket plugg :( natur :(

2009-11-23 // 16:27:02
» Anonym

För att vara exakt: Första matchen vann frankrike med 1-0. Sen andra ledde irland med 1-0 då stog det 1-1 från föra matchens mål då, så det blev extra tid och det var då målet kom så frankrike gick vidare på 2-1 seger:)

2009-11-23 // 16:39:58
» Världens bästa Nina

"Vad fan är det som kommer ut ur munnen?!" "Jaaahaaa, det var en arm!"



Schysst bild. xD

2009-11-23 // 17:28:00
URL: http://snottra.blogg.se/
» Anonym

"HATAR SKOLAN" det är mitt motto under höstterminen för det är så jävla segt.. inga lov.. ingenting :(

2009-11-23 // 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback