Godmorgon

Godmorgon, Godmorgon.

Är ni trötta? Jag är lite trött nu som ni ser på bilden, men jag kommer nog att bli piggare snart.
Kollade precis min hotmail och så, jag måste ta och fixa lite saker nu.
Jag måste fixa och trixa lite med min fotbollsvideos, ska bränna ner de på dvd.

Vad ska man göra idag då? Det är ju Söndag..Det säger allt haha.
Det är ju alltid lite boring på Söndagar men den här Söndagen kommer att vara nice eftersom Chelsea spelar mot United idag klockan 17:00!
Den matchen ska jag se på, det kommer bli en jävligt bra match, jag hoppas på att det blir många mål men jag vill att matchen ska sluta oavgjort för att då blir det bättre för Arsenal!

Nu måste jag sätta igång och fixa mina fotbollsvideos för jag vill bli klar med det innan matchen börjar.

Jag checkar in snart igen.

Kärlek & Respekt

Kommentarer
» Anonym

Helt tung e du , RESPEKT!

2009-11-08 // 13:51:06
» Anonym

Mannen bra att du inte slutade

2009-11-08 // 14:03:04
» Anonym

vart är den saken du skulle vissa up :D?

2009-11-08 // 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback