Go'kväll

Go'kväll på er alla söta och sköna läsare!

Hoppas ni mår bra, själv mår jag fint. Jag kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen så jag ska ta och äta strax.
Fan vad skönt det kändes att träna, hade inte rört en boll på 3 veckor I Måndags skrev jag att jag skulle på träningen men det blev aldrig av, så idag var jag och tränade igen för första gången på 3 veckor.



Jag ska snart ta och spela lite FIFA mot min kompis Simon som bor i Örebro. Och ni vet vad jag brukar göra nu när jag spelar FIFA, jag går in på youtube och lyssnar på Bantomba medans jag spelar haha, det finns inget bättre tro mig.

Btw, jag som trodde att mina läsare älskade musik :O ??
Det verkar som att ingen vill vinna ett bar Sony hörlurar!? Bara 6 kommentarer?
Det är ju helt gratis att delta i tävlingen, själv kommer jag få ett par likadana hörlurar som jag ska hämta från posten på Måndag! Vinnaren och jag kommer flippa samma hörlurar haha, så var med och tävla nu så kanske det är du som kommer att gå runt med samma hörlurar som mig ;)

Checkar in senare, Kärlek o Respekt!

Kommentarer
» Jennifer

asså Bryan! du är feeett bääst!

du är så sjuuukt mycket bättre än dessie, kenza, kissie, paow, foki, amir. alla dom dära!

jag svär på allt att i vår så kommer du vara bland dom top 3 bloggarna! Du är bäst!

2009-11-26 // 23:47:58
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
» sajmon

ja vann alla matcher å bryan börja grina haha! :)

2009-11-27 // 00:17:42
» N.C

hej!

jag hittade din blogg nyligen,och jag säger bara att jag älskar den, även min kompis!

men jag har en fråga, jag undrar vad ni "blatte"-killar gillar för typ av tjejer? min andra fråga är om killen är blyg, och kollar då och då, vad ska jag göra? för att få mer av hans uppmärksamhet?

hoppas du kan svara på detta!

kram NC

2009-11-27 // 12:20:06
» bääbäää

Bantomba är tuuuuuung!



Och du Bryan angående det sista du skrev.. seriöst, som om du är ngn känd artist or something, come on man! Vem bryr sig ifall du har såna hörlurar?



2009-11-27 // 17:20:05
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Elina

D U Ä R S N Y G G

2009-11-27 // 18:39:46
URL: http://onlyelina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback