Go'natt

Dagen har varit lång och äntligen ska jag lägga mig under täcket.
Jag kollade klart på matchen för ett tag sen, grym match.
Jag är helt trött, jag har varit uppe sen kl 7 och
det svider i min ögon, när jag blundar så är det fett skönt...
Oh vad jag kommer sova gott inatt.

Imorgon är det skola, sen så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Jag har ingen träning, på tal om träning...
Säsongen är slut nu så vi tränar inte lika ofta som förut..
Det är lite skönt för då kan jag vila och plugga bättre.

Men närmare kvällen så ska jag se på Arsenal mot Az alkmaar.
Fan vad nice det ska bli!

Men hörni, jag ska ta och slagga nu!
Gonatt säger jag med denna låt lugna rnb låten,
och med denna bild på mig från 2007.

BLinGBliinG
Sov Gott Ladies, vi hörs imorgon, ha det bäst :)

Kommentarer
» didier

vrf ska du inte kolla på pool ?

2009-11-04 // 00:09:58
» Anonym

heej bryan jag undra bara det e ju din födelsedag snart , kmr du fira stort lr bara m familjen du blir ju i8?

2009-11-04 // 14:10:53
» Ellinoor

aww , du är jätte söt (a)<3

2009-11-06 // 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback