Hahah


Hahaha, jag bara garvar, jag slutar aldrig.



Jag la upp 3 Bantomba videos på bloggen för några dagar sen men jag la aldrig upp den här.
Bantomba vill köpa TV, ta och lyssna på den, ni kommer att gilla den tro mig ;)

"Då ringer jag igen helt enkelt! Okey please men jag vill ha den här tvn den så fina!
Dom andra dom sälja dyr jävla tvn, försöker dom lura mig ellääh?!??
Fan Ludwig, jag gillar dig min kompisen!"


Vill du höra på de andra delarna så finns de på min youtube. www.youtube.com/BryanBoyTellem

Nu ska jag ta och spela lite FIFA.
Det finns faktiskt inget bättre än att lyssna på Bantomba samtidigt som man spelar FIFA hahah.

Kommentarer
» Anonym

är det du som spelat in? för det var din släkting va? men i så fall, hur har du fått bilderna på mannen som han snackar med?

2009-11-26 // 17:55:48
» Bääbää

Han är tuuuuung! hahaha

2009-11-26 // 20:19:11
URL: http://saraliicious.blogg.se/
» Anonym

det är inte de på bilderna skalle

2009-11-26 // 20:22:30
» Anonym

hahahahahahhaha bäst

2009-11-26 // 20:28:13
» Missbill

fin blogg:) hittade hit nyss,så denna ska jag allt kika på då och då.:) vore kul om du kollade in min blogg, jag har börjat med en ny kategori som jag kallar style tips:)

2009-11-26 // 21:20:40
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback