Hellu

Go'kväll på er världens bästa läsare :)
Hoppas ni mår bra, jag mår prima! :)

Jag sitter i rummet och pumpar hög musik, just nu lyssnar jag på Sean Kingston - Me Love.
Det är en skön stämning hemma. Mamma sitter i vardagsrummet medans Diana och Liza dukar, vi väntar dock på Pappa som är och köper tårta i Kista.

Ikväll ska jag fira hemma med familjen men på helgen ska det klubbas haha.
Jag har ju aldrig klubbat förr så det är något jag längtar till. Ni som ser upp till mig för att jag inte dricker utan är nykterist, oroa er inte. Jag tänker inte börja dricka bara för att jag kan klubba nu.

Jag gick som sagt inte till skolan idag, jag valde att stanna eftersom jag inte mådde så bra imorse.

Under dagen så tog jag det bara lungt, jag lyssnade på musik, kollade på tv, spelade FIFA...På tal om FIFA,
jag spelade online mot Marvin och jag måste bara säga att han är SÄMST! Haha! Han vann två matcher men jag vann typ sex matcher. I en av de matcherna han vann var jag två man mindre eftersom Sagna och Clichy blev utvisade...Inte så svårt att vinna när man är två man mer eller hur? hhaha. Och jag måste bara säga att han missade öppet mål med Anelka..Jag menar verkligen öppet mål...

Oj, jag hinner inte skriva mer..Nu har Pappa kommit!

Kommentarer
» Anonym

sjukt snygg brian. grattis :)

2009-11-11 // 21:32:11
» Anonym

habibi du e skiiiiit fin, im in 7heaven, hehe. ouff KAAAAAAAAAATTTTTTT

2009-11-11 // 21:46:43
» Anonym

habibi du e skiiiiit fin, im in 7heaven, hehe. ouff KAAAAAAAAAATTTTTTT

2009-11-11 // 21:46:49
» Bintan

Jasså det e du som är små-brudarnas favorit :-)

Det e alltid roligt med killar som bloggar tycker jag!



Fin Blogg! Mvh BINTAN

2009-11-11 // 22:42:05
URL: http://bintan.bloggsida.se
» andres

Hehe nice att du ska cluba tänkte bara skicka en länk till en bra club / bra music som hip hop rnb och latin caribien De oxå skönna människor som går ditt och kattiga brudar brosan lol

mamasitas u know

men ja ja jag brukar hänga där iblan skulle va kul o se dig gå ditt men ha de bra och föresten Grattis!

2009-11-12 // 00:09:09
URL: http://www.dembow.se/
» IQra

Ohmygod en mulatt kille som bloggar =O kan inte ens tänka mig det i mina vildaste drömmar but your cool , keep the good work up dude (:



Såg att du fyllde år för någon dag sen också så Grattis (:



Peace Ouut

2009-11-12 // 00:28:23
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/
» Matilda

So cuute :)

2009-11-12 // 12:22:03
URL: http://mdahlins.blogg.se/
» farre

bryan? kan du inte ladda upp en bild på din hela familj? det skulle vara jätte roligt och se

2009-11-12 // 12:25:46
» vendelag

bryaan domma bilderna va skiiiiiiiiiiiiiiiit fina ärligt den med färgen mest lägg dom på fb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-12 // 15:04:33
» Anonym

verkligen najs att du inte dricker. jag har aldrig druckit, men festar ändå då och då.. man kan ha kul ändå! :D

2009-11-12 // 17:13:20
» Anonym

verkligen najs att du inte dricker. jag har aldrig druckit, men festar ändå då och då.. man kan ha kul ändå! :D

2009-11-12 // 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback