Invented 6

Nu är Trey Songz nya musikvideo ute!!
Jag skrev om att de höll på att filma den och att jag lovade er att jag skulle lägga upp den här på bloggen sen när den blev klar.

Visst, den kom ut för några dagar sen men grejjen är den att när jag ville lägga upp den på bloggen så ville jag först ladda upp videon på min youtube. Det gjorde jag också men efter några timmar tog youtube bort videon för att de ansåg att videon var "porrig". Jag fattade ingenting, jag trodde det var ett skämt, det är en fuckin musikvideo vad fan!

[ You gon' think i invented ... ;) ]
Men anyway, efter de tog bort kvideon så glömde jag bort helt och hållet att jag skulle lägga upp musikvideon här på bloggen. Som tur är har jag så sköna läsare som kommenterar och påminner mig! Det var någon som kommenterade för ca 3 dagar sen att jag lovade er att jag skulle lägga upp den och så var det någon idag som kommenterade att jag skulle lägga upp musikvideon.
Så nu tänker jag göra det! Jag tänker inte skriva så mycket mer utan jag tänker låta er njuta av min favorit låt och glöm inte, njut av videon också, den är lite näästy..eller lite? Jag menar mycket! haha ;)

Girl let me get u to the crib, Upstairs to the bed...
Girl you gonna think (x4)
Girl when I pull back them sheets, And you climb on top of me
Girl you gonna think (x4)
You gonna think I invented sex!

Ni anar inte, jag har lyssnat på den här låten sen i sommras, jag kan typ hela utan till!
Och det verkar som att jag aldrig kommer att tröttna på den..
Den är bara fööööör bra!

Kommentarer
» Anonym

asså trey songz är min man!

2009-11-10 // 15:34:04
URL: http://theundergrounds.blogg.se/
» Brownsugaar

Daaamn vilken sexig video fyfan ! :o .. och trey songz är så jävla fucking het så det inte är sant ! :O

2009-11-10 // 16:28:35
» sarah

snygg är du..

2009-11-10 // 18:43:57
» Shantey

omg fett sexigt video shit man blir tänd av han asså bara om jag fick va istället för tjejen skulle va lykligaste han är så himla sexig !

2009-11-10 // 19:02:12
» Anonym

treeeeeeeeeeeeeeeeey är sexiiig! jävla sexbomb asså.. herregud :O

2009-11-10 // 19:20:13
» Catherine

nänä videon + låten är ju bara klockren !

vist lite porrig är den, de håller jag med om men what to do det är Trey songz =) hotness



ha det gött !

2009-11-10 // 22:30:02
URL: http://caathyn.blogg.se/
» Anonym

OJOJOJ blev lite hett där i några minuter. men trey baby hot as always =)

2009-11-10 // 22:52:51
» r

han e ful, det e ju hon som e snygg ! :O

2009-11-12 // 00:51:54
URL: http://rimbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback