Bryan är en Player!?

På senaste tiden har jag fått höra eller inte direkt höra men jag har läst kommentarerna här på min blogg och sett att vissa har kommenterat att jag är en player..
Player? Jag är ingen player, jag har ju sagt det flera gånger föut.
Ni vet ju själva att jag är Mr.Do it for the ladies, jag skulle aldrig leka med en tjejs känslor, aldrig!

Please don't judge me baby, look into my eyes..

Jag hatar när folk dömmer mig när de knappast känner mig. Som när jag tex lär känna någon och säger att jag är nykterist och aldrig ens har smakat alcohol så blir de helt chockade.. - Nej, Bryan är det sant? Jag som trodde att du... och så börjar hela histiorian.

Men nu tänker jag inte byta samtalsämne, när jag gick i 8an och 9an så fick jag ofta höra av vissa att jag var största playern och att jag höll på med flera tjejer samtidigt. Visst, det kanske jag var och det kanske jag gjorde men säg mig, vilken kille i 15/16års åldern vill ha ett riktigt seriöst förhållande? Även om man vill så är man inte ens redo för det i den åldern, man kommer bara göra slut med varann och bli tillsammans igen, fram och tillbaka..Slöseri med tid.

Så ja, jag kan acceptera att folk kallade mig player förut, men jag är inte det längre, det vill jag att ni, mina läsare ska veta. Ryktet om att jag var player fick jag slut på för ett jävligt bra tag sen efter att folk märkte att jag kunde vara seriös när det gäller kärlek. Jag var tillsammans med en tjej i 5 eller 6 månader. Tro mig det tog tid för att det ryktet som player skulle ta stopp!
Nu när jag har lyckats så vill folk sätta mig på det tåget igen, att ni ens orkar kommentera sånt.
Sluta kommentera att jag är player för det är jag inte.

Varje gång jag är på G med en tjej så frågar de mig, - Bryan är du en player?
Det är sååå jävla jobbigt, vad tror ni då jag svarar? - Nej, det är jag inte. Folk snackar bara...

Fan vad mycket jag har skrivit, allt jag har skrivit har varit så onödigt för jag är en player och kommer alltid att vara en player... Playah PIMP!! Haha, det är fan skönt att vara en player.

Ne, jag skojade bara, ni vet att jag inte är en player, jag skrev det här inlägget för att låta er alla veta sanningen.
Hör ni någon säga att jag är player så vet ni att det inte är sant eftersom jag har bekräftat det.



Please don't judge me baby, look into my eyes.
B'
Baby, you heart is safe with me.
Let me show you what love suppose to be...

Kommentarer
» Anonym

ur such a playeeer:)

2009-11-19 // 16:06:40
» bomb

jag fick höra att du gjorde en tjej gravid när ni hade sex utomhus kommer inte ihåg vart

2009-11-19 // 16:32:54
» Anonym

shit vilka bombare ni är ? det finns något som heter väx upp okej förut han kanske va omogen(inge taskit bryan), men han har växt upp. men om ja skulle varit din tjej så skulle man endå fråga bryan söta du, kolla hur många tjej kompisar du har.

2009-11-19 // 16:38:59
» Anonym

hahah jag vet att alla ni tjejer vill haffa honom inklusiv jag :P så sluta lek och säga att han är en player

2009-11-19 // 16:58:44
» Anonym

hahah jag vet att alla ni tjejer vill haffa honom inklusiv jag :P så sluta lek och säga att han är en player

2009-11-19 // 17:00:12
» aa

bryan ja tror dig bruur ;)

2009-11-19 // 17:01:58
» Anonym

Kan du göra en tjänst? Berätta om ditt gymnasium, kanske ska börja där.

2009-11-19 // 17:30:44
» en jävligt snygg brud som du vill sätta på

asså du ser fan ut som en snorunge hur gammal e du ? o plus de fett avtändande när killar är utseende fixerade som du värkar vara de är bra att du tar hand om dig själv men överdriv inte de här är första gången ja e här du är lite fööör fåfäng eller va nu de heter . .man måste ta lite kritik va ;)

2009-11-19 // 19:06:49
» ALBYS KATT!!!!<3333

bryan du ska inte bry dig om andra säger att du är en player om du är inte det så vet du... om tex en tjej du är ihop med tror på de andra och inte på dig så är hon inte en tjej du ska ha om de som säger så är bara avensjuka på dig!! <333 :)

2009-11-19 // 21:19:27
» Anonym

driver du med mig? varför leker du med tjejer för? vad hände med linn tex? har du inga fucking känslor eller?! (mr. Do it for the ladies) HHAHAHHA skulle inte tro det. ditt självförtroende är FÖR högt, du tror du kan ta en tjej bara sådär. tror du tjejer är några fucking leksaker eller? skäms på dig. allvarligt. vänta tills du får ditt hjärta krossat utan anledning, vänta bara. och om du tycker 5 månader är mycket så är du INGETING! Knas bryan, säger bara det KNAS

2009-11-19 // 23:30:42
» Anonym

Hahahahah PLEEEASE! Det är så jävla osexigt med all din luft, shit kom ner på jorden. Du lever på att du är mulatt, men det krävs lite mer än så för att hitta din principesa hahaha. Mr. Do it for the ladies haha don't think so :D Nigga why you trippin'

2009-11-20 // 10:32:04
» Anonym

Du är söt fniss :)

2009-11-20 // 10:32:17
» http://johannaprasad.blogg.se

vad heter låten???

2009-11-21 // 14:18:01
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anonym

lyssna. alla är players under 15 16 års åldern! inget skitsnack so dont talk shit!

2009-11-22 // 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback