Jay-Z

Vill du lära känna Jay-Z lite grann?
Tryck på play och kolla på videon.
SVT passade på att intervjua honom när han var här i Sverige.
Jag har själv inte hunnit kollat klart på hela.

Jag ligger på minut 5 men har pausat för att lägga upp videon på bloggen.
Jag trycker den här intervjun är bra för de unga att se.
Varför? Jo för att han pratar om han tuffa uppväxt osv.
Och att man kan lyckas här i livet bara man tror på sig själv.
Som sagt, jag har bara kollat 5 minuter, han pratar säkert om mycket mer.
Nu ska jag ta och kolla klart....
Juste innan jag säger hej då, lägg märke till hans garv, haha, as skön!

Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de vill ha!

Kommentarer
» idah

den där intervjun va sämst, han som intervjua visste ingenting om jay-z o ställde fett tråkiga frågor

2009-11-02 // 01:39:00
URL: http://poppincolour.blogg.se/
» Nattii

Kan inte du göre en kategori om kändisarnas liv eller något, ganska jobbigt och leta efter på artister du redan lagt upp på bloggen, svårt o hitta dem

2009-11-02 // 02:27:09
» leo

ja eller hur, mannen ställde RIKTIGT tråkiga fråger.. Ändå nice video

2009-11-02 // 15:19:15
URL: http://www.janeleo.devote.se
» Anonym

vad heter din syrras blogg?

2009-11-02 // 16:55:40
» Anonym

Jay-Z skrattar som han i Looney Tunes, Elmer Fudd... ^^

2009-11-02 // 17:25:08
» Triisha

ahahaha jaah du det va jay-z då nu vet vi ingen vem han är trotts hans Illuminati skit han är med i .. lite besviken på Jay-z,Rihanna , Beyonce K West osv..

2009-11-05 // 16:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback