KÄRLEKSPROBLEM


På senaste tiden har mina läsare börjat skriva meddelanden till mig på facebook.
Inte vanliga meddelanden som hej, hur mår du? Utan de skriver om deras kärleksproblem.
Jag har fått över 15 meddelanden som handlar om kärleksproblem och jag kan inte svara på alla tyvärr.
Vissa svarar jag på direkt vissa tar jag upp på bloggen. Det var väll så mina läsare började skriva till mig, de såg att jag tog upp kärleksproblem här på bloggen förut, därför frågar alla mig frågor hela tiden haha.
Jag är igen Dr.Phil så pleaaase sluta fråga mig! Ne, jag skoja, har ni något ni vill ha hjälp med så är det bara att fråga mig :)

En tjej som läser min blogg skrev det här till mig idag, jag antar att många av er tjejer som läser min blogg är eller har varit med om en sån här situationen förr.

Hej världens sötaste Bryan. Innan jag börjar så vill jag bara säga att din blogg äger :D
Jag hoppas verkligen du kan hjälpa mig.
Jag är superkär i en kille som jag har känt ett tag nu, men jag är osäker på hur han känner inför mig. Jag vill inte förstöra något genom att fråga honom rätt ut.

Ibland ger han ut signaler som får mig att tro att han i alla fall har ett ett öga på mig, men ibland ser han mig inte alls.

Jag vet inte hur jag ska ta honom?


Jag låter mina läsare svara på detta först för nu ska jag iväg men jag checkar in senare med ett svar till dig gumman.

Kommentarer
» fkb-kööör bara

samla ihop dig modet gå fram till han när han e ensam å säg: Jag tycker att du är söt å trevlig, vill du gå på bio? nåt sånt, problemet är inte hur du ska fråga ut honom, ditt problem är mod. kör bara :P !

2009-11-12 // 21:09:30
» juss

måste bara hålla med FKB där, helt rätt bara fixa mod å gå å fråga. Jag menar vad är det värsta som kan hända?

2009-11-12 // 21:11:00
» huss

Ja bara instämma me FKB, du ser ut som en väldigt klok person och är riktigt tuuung å flashig. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR BARA

2009-11-12 // 21:11:55
» muss

FKB du är ett geni!

2009-11-12 // 21:13:10
» http://johannaprasad.blogg.se

brukar ni smsa?

Eller något sånt? om ni gör det och ni tex skriver söta saker till varandra så kanske du borde fråga honom via sms vad han egentligen tycker om dig?

Aso om han bara känner för vänskap eller sååå mycket mer än det.

Det är inte världens lättaste att bara gå fram face 2 face o fråga för då kanske han känner sig tvingad att ljuga så han inte "gör dig ledsen"

Så jag tycker iaf att du ska fråga via sms vad han känner för dig, men inte vara för "på" eftersom ni är ju fortfarande vänenr och det kanske förstör eran relation

Go girl, du vet att du kan!<3

2009-11-12 // 21:17:47
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
» Anon

Du ville ha kommentarer? Här får du kommentarer.

2009-11-12 // 21:19:31
» Bnon

Du ville ha kommentarer? Här får du kommentarer.

2009-11-12 // 21:21:57
» Bnon

Du ville ha kommentarer? Här får du kommentarer.

2009-11-12 // 21:22:17
» .....

har samma problem som hon tjejen... fan det är inte lätt ;/

2009-11-12 // 21:46:39
» idah

ja håller me, va e d värsta som kan hända? om ní e ensamma nångång så fråga rakt ut bara: va e du o ja egentligen? ingen som säger att du ska gå fram till han o fråga när han e me alla hans polare. om du inte känner att du kan fråga han o va ärlig me honom kan han inte vara så perfekt, eller så känner du han inte tillräckligt bra, alltså inte rätt tillfälle o fråga. om han inte kan svara ärligt e han inte man nog åt dig, bara o kasta då vafan. d kmr känns bättre efter, antingen säger han att han gillar dig, eller inte, men då vet du åtminstinde iaf o vet om du ska lägga ner energi på d eller inte.

2009-11-12 // 23:52:29
URL: http://poppincolour.blogg.se/
» Frida

jag har exakt samma problem..... :/

2009-11-14 // 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback