KISTA HERE I COME



Jag åkte aldrig till Kista igår eftersom det blev ändrade planer..
Men idag ska jag dit med min Mamma och min syrra Diana. Jag är fett nyfiken på hur det ser ut nu när de har gjort gallerian ännu större!

Som jag skrev förut så har mina kompisar sagt till mig att det är galet stort, många nya affärer, gallerian är helt enkelt bättre. Och det bästa de berättade för mig var att det finns galet fina tjejer där nu! Haha.

Ska åka dit snart och se för mig själv om vad de har sagt till mig stämmer!

Har du varit i den nya delen av gallerian?? Kommentera gärna vad du tyckte o så :)



Checkar in senare, peaace!

Kommentarer
» Anonym

jag var där idag.. det var skitfräscht, det var nästan en annan känsla än kista galleria. det kändes som att man var nån annanstans :P enda grejen var att det kunde ha varit bättre affärer, men det var ändå bra!

2009-11-28 // 15:14:38
» Anonym

Hej ! Fin blogg! Vad tycker du om Jackie Ferm ? JAG HATAR HENNE! läs mer om det i min blogg och kommentera gärna :)



KRAM!

2009-11-28 // 16:31:46
URL: http://shamz.blogg.se/
» bennifer

mr do it for the ladies?

vf kallar duu dig själv för de..

svara gärna på min fråga tack!

2009-11-28 // 16:44:01
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
» Anonym

men skit ful blogg desigen vad har du gjort????? den förra var så MKT bätrre

2009-11-28 // 17:50:46
» Anonym

Min syster bor faktist i studentlägenheterna i gallerian. Skitbra e det där, bra affärer och trevligt foolk! Synd bara att man bor i GBG :P

2009-11-28 // 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback