Min dag

Fan, fan och fan!
Arsenal förlorade mot Chelsea.



Jag och Pappa var och gymmade innan vi kollade på matchen.
Det gick bra på gymmet, visst var det jobbigt som alltid men det är ju skönt när det är jobbigt för sen efter duschen känns det galet bra!

Det var en skön stämning på gymmet, de hade Ztv på och från klockan tre till fyra så var det crossfade, alltså bara hiphop/rnb låtar och det kom fett sköna låtar som fick mig att träna ännu bättre haha.
För att nämna några så visades I can transform ya, Watcha say och Money to blow.
När jag hörde money to blow så tog jag en liten paus för att kolla på musikvideon, det var faktiskt första gången jag såg den på tv, innan hade jag bara sett den på youtube.

Aja, efter allt hårt arbete så satt det fint med en Gainomax!



Efter gymmet så kollade jag och Pappa på Arsenal matchen i O'Learys i Kista.
Ja, vad kan jag säga, Chelsea var det bättre laget helt enkelt.
Visst, vi hade några viktiga spelade borta men jag orkar inte gå in på det.
Vi Arsenal supportrar får helt enkelt acceptera förlusten idag..
Nästa match är mot Stoke, där tar vi 3 poeng!

Kommentarer
» killensomvetallt

O'Learys*

2009-11-29 // 21:27:16
» Anonym

hur kändes förlusten bryan;)

2009-11-29 // 21:42:17
» Anonym

hur kändes förlusten bryan;)

2009-11-29 // 21:46:39
» Anonym

vi??

2009-11-29 // 22:41:33
» angie

såg dej i kista :D

2009-11-29 // 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback