Min dag

Idag har jag gjort rätt så mycket!
Min syster har kommit hit fån London, det sa jag aldrig ellerhur?!?
Hon kom imorse så nu är det liv i lägeheten igen :) Det är alltid kul när syrran är här.
När hon inte är här känns det dött...
Aja, i nästa inlägg tänker jag skriva vad jag fick av min syrra :)
Det är några som har glömt vad syrrans blogg heter,
www.liizaahs.blogg.se Där har ni den!

Men nu tillbaka till mig.
Jag vaknade runt halv 11, sen så skrev jag "BYE" inlägget haha.
Senare under dagen så har jag kollat på tv och tagit det lungt.

Runt klockan 5 åke jag till Kista för att köpa lite saker och när jag var på väg ut från affären träffar jag på min kusse David och Sean. Vi stod och snacka i typ 10 minuter, jag skulle ju hem för att jag inte ville missa Arsenal matchen. Men jag åkte aldrig hem, vi tre ville se på matchen så vi drog till sportbaren O'Learys för att se på matchen där.

Det var riktigt skönt, vi beställde dricka och popcorn, satt och snackade medans vi kollade.
Det var riktigt skönt faktiskt, bra stämning och stämningen blev ännu bättre varje gång Arsenal gjorde mål!
De vann med 4-1 hehe.

Efter den matchen stannade vi kvar lite till för att se en halvlek av Barcelonas match.

Allt detta var oplanerat, jag åkte liksom till Kista för att köpa två saker och så träffade jag på de och vi bestämde oss för att kolla på matchen tillsammans, nice kväll, verkligen.

Nu sitter jag bara i rummet och softar, David ringde mig precis och frågade om jag pallar komma på hemma fest i Östermalm, men jag sa till honom om han hade sagt till lite tidigare så hade jag kommit.
Nu är klockan snart 11, orka röra sig hemifrån nu liksom.

Ne, nu ska jag hålla på med min nya sak :)
Jag checkar in lite senare.

Take care.

Kommentarer
» Anonym

strular du på fester eller vad göt du egentligen? svara på detta snälla e nyfiken jag tror att alla är det.. :)

2009-11-07 // 23:13:09
» Anonym

strular du på fester eller vad gör du egentligen? svara på detta snälla e nyfiken jag tror att alla är det.. :)

2009-11-07 // 23:13:47
» modoo

din syrra e billig, kolla hur hon klär sig bre , hade de varit min syster hade jag langa henne 300 smällar i aniktet så hon aldrig mer skulle hittat ut eller sin fucking kamera att du inte skäms mannen.

2009-11-07 // 23:44:56
» Mls

Guu vad din syrra är sexig skit fin ;)

2009-11-07 // 23:53:06
» Felicia

haha du är ju galet lik Antônio Flávio , hört det förr ? ;)

2009-11-08 // 00:09:43
URL: http://felicianton.devote.se
» Anonym

hon e katt ni e katt familj jue

2009-11-08 // 00:16:14
» Anonym

snälla, kan du lägga till nån knapp så man kommer tillbaka till startsidan? :S jobbigt nu, för hittar ingen :(

2009-11-08 // 00:19:34
» D

HAHAHA DAVID AJENA JUUUUUUUUUUUUUU <3

2009-11-08 // 00:59:55
» Anonym

ÄR DU INGEN LIVERPOOL FAN ELLER? DIN KLUBBHORA!

2009-11-08 // 01:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback