Mulatten är vaken mitt i natten

Shit, jag kom hem för typ en halvtimma sen. Jag var i stan och såg på 2012!
Klockan är snart 01:30 men jag tänker skriva ett inlägg lite snabbt om vad jag tyckte eller tycker om filmen.

Alltid gott med varmt te!
Fyfan vilken film! Otroligt! Den är lätt en av de bästa filmerna jag har sett, nu säger jag inte så bara för jag precis har sett den, jag kommer känna precis likadant om en vecka, om ett år! 2012 är utan tvekan en av de grymaste filmerna jag sett om inte DEN grymaste!
Jag kan inte förklara med ord hur bra den var utan ni måste själva gå se på den.

Filmen svängde åt alla möjliga håll. Ena stunden ville man fälla tårar, ena stunden satt man helt spänd pga allt action! Filmen får 10 utav 10 av mig! Enkelt...Den var så jävla bra!

Jag skriver mer imorgon, jag är helt död!
Fan också, får ont i halsen när jag sväljer, jag antar att jag börjar bli sjuk!

Kommentarer
» Triisha

Then i guess amma see that movie 2day :D , men gud har också jätte ont i halsen , kryja på dig iaf :)

2009-11-14 // 11:04:20
» Anonym

GRYMMMMMMMMMM FILM MÅSTE SES!

2009-11-14 // 11:40:11
» Anonym

HOPPAS DU MÄRKT ATT KISSIES SHITTY BLOGG IS GOING DOWN!

2009-11-14 // 13:51:33
» Ellinor

de är gott me varm te efter man har varit ute i kallt ;)<3<3

2009-11-14 // 17:26:38
» nat

Ska streama den nu, hade velat se den på bio men är tyvärr pank...

2009-11-15 // 18:23:01
» Triisha

Yeeaaaaaaaaaah assså i saw it 2day ! hahah Off The CHAIIIIIN Grät ju fan nästan inte nästan joo jag fick en tår faktis.. but yeah B i agree den va grym, Panromal activity såg jag ju igår DAAAAAAAAAAMN SOM SICK SHIT ! SKREK :|

2009-11-15 // 19:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback