Music Mode

Visst var det ett tag sen jag la upp lite musik på bloggen.

När jag var på väg till skolan imorse så lyssnade jag på musik och då kom jag på att jag borde bjuda er på lite musik som jag brukar lyssna på.

Mina läsare som har följt min blogg från första början vet vad jag har för musiksmak, grejjer är den att jag har fått så många nya läsare de senaste dagarna så jag tänker låta de få smaka på min smak om ni förstår vad jag menar, haha.
På tal om nya läsare...
Jag hade hela 13.000 unika besökare igår, som sagt bloggen är på väg mot toppen!


En av de sköna låtarna jag lyssnade på när jag var on my way home from school.
Btw, la du märkte till att batteriet nästan är helt slut? Jag lyssnar på musik vart jag än rör mig,
musik är min drog.

Här har ni 5 najsa låtar som jag har i min iPod, njuut :)






Yeaah, kommentera gärna vad ni tycker om låtarna. Tycker ni att de är sköna så är det ju bra :) Tycker ni inte om de så bryr jag mig inte, jag lyssnar på vad jag vill :)

Kom ihåg - Mulattobee ger alltid sina läsare vad de vill ha!

Glöm inte heller att checka in musikkategorin!


Kommentarer
» C

shuuhuu, jag undrar bara vart du hittar all musik? alla låtar var hur bra som helst plus att jag har fastnat för din blogg!! keep on going!

2009-11-19 // 16:36:45
» japp

bryan låtarna e skiit bra vi har samma smak när de gäller musik ;)

2009-11-19 // 17:06:23
» ALBYS KATT!!!!<3333

den första låten är så jävla skön så jag kan lyssna på den om och om igen men dom andra digga jag oxå :) <33

2009-11-19 // 21:10:03
» Anonym

sista låteen med lloyd ger minnen asså, kom ihåg att jag hade den på min playahead press :D

2009-11-20 // 01:41:18
» Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-01-12 // 23:01:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback