Music Mode

Igår lyssnade jag på den hela dagen och nu gör jag det igen!

Asså, den här låten är ju bara för bra. Jag skulle gissa att de flesta av er bara gillar den för att ni gillar refrängen men texten är fett med bra. Ta och läs lyricsen samtidigt som du lyssnar på låten så lovar jag att du kommer att gilla låten ännu mer.

Ni som följer min blogg ni vet att jag oftast lyssnar på musik, ni vet att jag oftast lyssnar på rnb, ni vet att rnb låtarna jag lyssnar på oftast handlar om kärlek.

Och den här låten innehåller allt som jag gillar att lyssna på!
Tryck på play och njut! Videon passar med texten eftersom låten handlar om att han har varit otrogen mot sin tjej, i videon står han utanför hennes dörr och vill att hon ska släppa in honom. Han vill att hon ska ge honom en andra chans.
I låten sjunger han;
So let me in (let me in) give me another chance...
I know what I did wasn't clever, But me and you we're meant to be together...


Mulattobee - Ger alltid sina läsare vad de vill ha!

Kommentarer
» Anonym

hehe den här lååten e såå sommaren 09!

2009-11-12 // 20:40:39
» Amanda

Älskar låten ;D!

2009-11-13 // 19:41:19
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» Anonym

DET ÄR IMOGEN HEAP SOM SJUNGER DEN LÅTEN OCH DEN HETER HIDE&SEEK!!!! FRÅN THE O.C !!

2009-11-13 // 21:49:19
» micaela

riktigt bra :) kände också igen den direkt från imogean heaps hide and seek :P

2009-11-13 // 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback