Natti natt

Jag ska ta och spela lite FIFA nu så jag kommer inte skriva något inlägg förens imorgon.
Glöm inte heller att checka in bloggen imorgon för jag kommer att skriva om en sak som jag fick av min syrra idag :D
Yeaah, som sagt glöm ej spana in bloggen imorgon!

Visst är det bra att jag har min laptop igen, nu behöver jag inte lägga in gamla bilder från playahead som jag gjorde när jag inte hade min laptop, utan nu kan jag ta bilder med camen som jag alltid har gjort :)

Jag hoppas ni sover gott och drömmer sött. Ladies, dröm helst om mig och dig..haha.
Godnatt säger jag med denna bild med denna video haha.

Mulattobee - Ger alltid tjejerna vad de vill ha!

See yall 2morrow!

Kommentarer
» Anonym

du verkar ha en jävligt skön syrra! :)

2009-11-08 // 00:18:09
» Theresa

Kolla denhär bloggen, de e min kompis. Asså ni skulle passa såååå bra ihop! Och hon e latiinaaa ;)skriv till henne! (hon tycker du e skiiiiitsnygg..)



http://jenniferbengtsson.blogg.se/

2009-11-08 // 02:13:50
URL: http://theresaskaf.blogg.se/
» Anonym

tyst du billiga hoe bryan är min

2009-11-08 // 02:54:20
» nilla

ALLA tjejer undrar så svara! :D hur lång tycker du att en tjej ska va, vi är förvirrade för du har sagt kort en gång och 170 till 175 andra gånger.. vilken längd gillar du på tjejer?

2009-11-08 // 04:00:29
» Ellinor

omg , vrf bråka om en kille ?:P

2009-11-08 // 12:36:53
» Anonym

Ajjjt catfight! Killen brudarna bråkar om dig o du säger du har svårt o hitta en.

2009-11-08 // 14:14:13
» theresa

hahahah, moooget att skriva så , de e inte ens jag som vill ha han ? haha

2009-11-08 // 17:45:24
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback