Oh My Days

Gud vad skönt, jag vaknade preics.
Jag passade verkligen på att sova ut mig idag eftersom jag inte hade någon skola idag.



Vad ska man göra idag då?? Eller Ikväll??
Jag antar att alla ni ska feeesta!?

Själv så vet jag inte riktigt vad jag ska göra på kvällen, jag har inga planer för ikväll. Jag har träning imorgon bitti så jag tror jag tare lungt ikväll. Imorgon är det sista träningen sen har vi vila hela December!

Men nu under dagen så tror jag faktiskt jag ska till Kista med Nebben, de har ju byggt om i Kista Galleria.
Jag har inte varit där än så det ska spännande att få se hur det ser ut. Jag har hört att Gallerian har blivit mycket, mycket bättre nu!

Nu ska jag ta och käka något, jag är galet hungrig...

Juste, innan jag går så tänkte jag bara säga att tävlingen om hörlurarna pågår fortfarande, jag utser en vinnare nu på Söndag så delta i tävlingen nu. Det är ju inte så många som är med i tävlingen just nu...Det ökar ju bara chansen för att just du vinner hörlurarna som är värda 358kr!



Byeebyee!!


Kommentarer
» hemlig beundrare

JAG ÄLSKAR DEJ !

2009-11-27 // 14:46:04
» Anonym

jag ska plugga under helgen :( har otroligt mycket att göra fram till jullovet.. ska ocks¨å spana in kista galleria imorrn :) kan du berätta på bloggen hur det var?

2009-11-27 // 20:04:20
» Anonym

kom till cafe 60 :)

2009-11-27 // 21:05:52
» biba

vad har du köpt de vita halsbandet, och din gula ed hardy liknande keps???

2009-11-27 // 21:36:35
» Lowgren

Haha, "kom till cafe 60" " Jag älskar dig" funny shit:D...

2009-11-28 // 00:47:37
» hanna

ge mig ditt halsband tack :)

2009-11-30 // 01:06:50
URL: http://johannabrynger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback