Pain

Ni anar fan inte hur ont jag har i armen efter att ha tagit vaccinet.
Jag kan knappt lyfta armen, så fort musklerna spänner sig vid axeln så värker det.

Jobbigt, jobbigt men det är inte så mycket man kan göra åt saken. På tal om den smärtan så pratade jag med en kompis i skolan idag, han tog vaccinet igår och han berättade för mig att han bara kunde ligga åt ett håll när han skulle sova för det gjorde så ont att ligga på armen han tog sprutan.

Jag glömde bort att han berättade det för mig, kom på det nu när jag skrev det här inlägget. Kul, inatt kommer jag bara att kunna lägga mig åt ett håll. Men det är faktiskt lungt för att jag tog sprutan på högerarmen och jag brukar oftast lägga mig åt vänster sida.

Det är ju några stycken som har haft det ännu värre än att ha ont i armen, vissa har ju fått feber, vissa kräks under natten osv. Jag hoppas verkligen att smärtan jag har på armen är allt jag kommer få gå igenom.


Kommentarer
» ALBYS KATT!!!!<3333

jag har inte tagit sprutan och kn inte kommer göra det för alla säger att man kommer ha värsta febern och ont i armen och det vill ingen ha men hoppas din arm mår bättre imorn!!! <333:)

2009-11-19 // 23:23:30
» Pam!

Vad ska jag börja med? För det första är jag 23 år gammal, läser endast seriösa mode bloggar. Ogillar kissie och alla andra fjant fjantar till bloggar väldigt mycket, fråga mig inte hur jag klev in här men jag är positivt överraskadä även om jag tycker att du själv är lite "fjortis" ibland.

Såg precis ditt blackberry inlägg till kisse, jag har SKRATTAT SÅ MYCKET!

Så jääävla rätt, fortsätt att SÅGA människan. HAHAHAHA, sååååå kul.



Sen måste jag bara poängtera att du tyvärr inte är den första i sthlm med blackberry, jag har vänner som haft telefonen i 2-3 år. Sorry.



But keep up the funny work, jag kommer absolut glida in hit lite då och då när jag vill få mig ett gott skratt.

2009-11-19 // 23:50:19
» nat

Tog sprutan idag, har asont i armen:( Jag brukar ockå sova på vänster sida;) Tyvärr tog jag den inte i höger... Hoppas du blir piggare<3

2009-11-20 // 14:18:39
» nat

Tog sprutan idag, har asont i armen:( Jag brukar ockå sova på vänster sida;) Tyvärr tog jag den inte i höger... Hoppas du blir piggare<3

2009-11-20 // 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback