Robinson Karibien

Go'kväll på er alla goa läsare!

Det är inte så att jag följer Robinson varje Löradag men jag gillar i alla fall att kolla på det.
Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att vilja kolla på det programmet och inte byta kanal. 

Det är fan intressant och kul att se på Robinson!

Vad chockad jag blev när tjejerna vann tävlningen, jag trodde fan grabbarna skulle vinna.

Btw, är det bara jag som sitter och kollar på Robinson Karibien eller?
Haha, det känns verkligen som att jag är den ända som sitter och kollar på det.

Kommentarer
» haha!

eh, typ hahaha! Typ enda tittaren i Sverige

2009-11-21 // 21:42:30
» elischa

nej baby ja tittar också

2009-11-21 // 21:46:12
» a lovely borderline

vad söt du är=)

2009-11-21 // 21:58:24
URL: http://carolinalj.blogspot.com
» Emma Gouteva

Du har klättrat högt ser jag gullet, för någon vecka sedan låg du långt bak på listan och du kommenterade i min blogg.. Härligt !



Förresten, svar på frågan Chris Brown kommer ;)

2009-11-22 // 14:09:54
URL: http://gouteva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback