Så Jävla Irriterande!

Jag är så jävla irriterad, jag hatar att bli störd när jag sover. Nu var det inte så att jag det var något sms som störde mig medans jag sov. Jag sätter alltid mobilen på ljudlös när jag ska sova så det är inga problem.

Jag som sov så gott vaknade av att hem telefonen ringde. Jag sov så jävla gott sen ringde alltså hem telefonen.
Jag reagerade snabbt när det ringde, gick upp och svarade..
- Hålå?
- Ja, hej mitt namn är Louise jag ringer från näringslivsregistret.

Asså OHHH! Jag ville klicka så fort hon presenterade sig för jag är så trött på alla telefonförsäljare som ringer hit.
Jag klickar inte eftersom jag själv har varit telefonförsäljare och vet hur det är när folk klickar i ens öra.
Men jag försökte vara så artig som möjligt, jag ska nej tyärr vi är inte intresserade.

Jag skulle egentligen sovit i en halvtimma till, visst det kanske inte vara någon big deal i alla fall men det är ändå fett irriterande när telefonförsäljare ringer och ska försöka erbjuda något, det värsta är när man hör att det är en 16 åring som snackar och påstår vara vuxen...

Äh, jag fick sova ett litet tag i alla fall.

Kommentarer
» Zzzz

haha hatat oxå när dom ringer jag lägger alltid på hahaha :p

2009-11-20 // 17:33:53
» Anonym

vf gör ni inte satt erat nr blir nixat? googla numret, de blir då olagligt för sånna försäljare att ringa...

2009-11-20 // 18:33:43
» Anonym

hahahah men bryan... du var ju också en liten 16-åring som försökte leka vuxen för nåt år sen som telefonförsäljare? :P

2009-11-20 // 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback