Shit



Shit, ni anar inte hur trött jag är i kroppen!
När jag gymmade så var jag med på ett träningspass där vi jobbade med mage och rygg!
Fyfan alltså, jag har ju inte tränat på 3 veckor, jag har bara slappat här hemma så kan ni tänka er hur trött jag blev!

Plus på kanten för att hon som stod längst fram och visade övingarna var galet nice, haha.
Hon kollade runt på alla när hon pratade och visade vad man skulle göra men när hon kollade på mig så log hon.
Haha, shit aså, bara för det ska jag vara med på varenda pass, jag bryr mig inte hur jobbigt det är!
Ne, men det klart jag klarar av passen, jag blev galet trött idag eftersom jag inte hade hållt igång på länge.



Efter duschen så kände jag mig helt slut. Jag orkade inte ens torka mig, jag menar mina armar var helt slut, helt!
Jag hade mjöksyra haha.
Men anyways, jag ska dit igen och som sagt nästa vecka är det CORE passet igen så då ska jag vara med haha.
Sköön jag är!

Nu börjar matchen hörni, men jag checkar in igen när matchen är slut och det hoppas jag att ni också gör...
Eller hoppas? Jag vet att ni kommer göra det, ni sviker väll inte mig huh?

Kommentarer
» Alfredo

Kompis! Jag vet vem du är!

Coola snubbar!



Alfredo

2009-11-24 // 21:32:28
URL: http://snabbisen.blogspot.com
» Anonym

vi sviker aldrig dig! tänk inte ens tanken!

2009-11-24 // 22:57:29
» Anonym

joo dt gör vi :) heja båda 2

2009-11-24 // 23:10:18
» jag igen

sööööötnows du e

2009-11-24 // 23:13:51
» aa

du har dom bästa läsarna :p

2009-11-25 // 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback